A Nestlé gyorsan halad a fenntartható csomagolás felé
Az elmúlt időszakban a Nestlé felpörgette a csomagolásainak átalakítását, és mára a termékeik 87 százaléka így készül – írja az origo. 2025-re azonban a vállalat 100 százalékosan fenntartható csomagolásokat használna.
A Nestlé élelmiszeripari óriás összesen 2 milliárd svájci frankot (2,19 milliárd dollár) fordít arra, hogy teljesen átalakítsa termékeinek csomagolását. A társaság bejelentette, 2025-re a termékeinek összes csomagolása újrahasznosítható lesz – írja a Reuters.
A svájci társaság operatív igazgatója, Magdi Batato egy sajtókonferencián hangsúlyozta, hogy A MŰANYAGHULLADÉK TOVÁBBRA IS AZ EGYIK LEGSÚLYOSABB KÖRNYEZETSZENNYEZÉSI PROBLÉMÁT JELENTI A VILÁGBAN, ÉS A NESTLÉ ELKÖTELEZETT, HOGY KEDVEZŐEN VÁLTOZTASSON A GYAKORLATÁN.
A Nestlé egyébként egyszerre kívánja visszafogni általában a csomagolásait, miközben a műanyagot fenntarthatóbb anyagokra cseréli a vállalat. Mindazonáltal a Reuters cikke kiemelte, a tavaszi koronavírus-járvány alatt megnőtt a műanyagszennyezés, ahogy felpörögtek a házhozszállítások.
apírba csomagolni műanyag helyett, de Franciaországban hamarosan a Maggi kockák is új, immár újrahasznosítható csomagolásban kerülnek a boltok polcaira.
JÓLLEHET A NESTLÉ LENDÜLETESEN HALAD AZ ÚJRAHASZNOSÍTHATÓ MŰANYAGOK IRÁNYÁBA IS, BATATO KIEMELTE, MAGA A MŰANYAG NEM FOG TELJESEN ELTŰNNI A TERMÉKEKBŐL.
A papírcsomagolás ugyanis sokszor nehezen megoldható, különösen olyan esetekben, amikor nem egységesek a termékek méretei a különböző piacokon. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Két kezdeményezést indít a Nestlé kakaóellátási lánca szén-dioxid-mentesítésére
A globális élelmiszeripari vállalat közölte, hogy új projektjei célja, hogy…
Tovább olvasom >Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >