A Nestlé gyorsan halad a fenntartható csomagolás felé
Az elmúlt időszakban a Nestlé felpörgette a csomagolásainak átalakítását, és mára a termékeik 87 százaléka így készül – írja az origo. 2025-re azonban a vállalat 100 százalékosan fenntartható csomagolásokat használna.
A Nestlé élelmiszeripari óriás összesen 2 milliárd svájci frankot (2,19 milliárd dollár) fordít arra, hogy teljesen átalakítsa termékeinek csomagolását. A társaság bejelentette, 2025-re a termékeinek összes csomagolása újrahasznosítható lesz – írja a Reuters.
A svájci társaság operatív igazgatója, Magdi Batato egy sajtókonferencián hangsúlyozta, hogy A MŰANYAGHULLADÉK TOVÁBBRA IS AZ EGYIK LEGSÚLYOSABB KÖRNYEZETSZENNYEZÉSI PROBLÉMÁT JELENTI A VILÁGBAN, ÉS A NESTLÉ ELKÖTELEZETT, HOGY KEDVEZŐEN VÁLTOZTASSON A GYAKORLATÁN.
A Nestlé egyébként egyszerre kívánja visszafogni általában a csomagolásait, miközben a műanyagot fenntarthatóbb anyagokra cseréli a vállalat. Mindazonáltal a Reuters cikke kiemelte, a tavaszi koronavírus-járvány alatt megnőtt a műanyagszennyezés, ahogy felpörögtek a házhozszállítások.
apírba csomagolni műanyag helyett, de Franciaországban hamarosan a Maggi kockák is új, immár újrahasznosítható csomagolásban kerülnek a boltok polcaira.
JÓLLEHET A NESTLÉ LENDÜLETESEN HALAD AZ ÚJRAHASZNOSÍTHATÓ MŰANYAGOK IRÁNYÁBA IS, BATATO KIEMELTE, MAGA A MŰANYAG NEM FOG TELJESEN ELTŰNNI A TERMÉKEKBŐL.
A papírcsomagolás ugyanis sokszor nehezen megoldható, különösen olyan esetekben, amikor nem egységesek a termékek méretei a különböző piacokon. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >