A Nestlé gyorsan halad a fenntartható csomagolás felé
Az elmúlt időszakban a Nestlé felpörgette a csomagolásainak átalakítását, és mára a termékeik 87 százaléka így készül – írja az origo. 2025-re azonban a vállalat 100 százalékosan fenntartható csomagolásokat használna.
A Nestlé élelmiszeripari óriás összesen 2 milliárd svájci frankot (2,19 milliárd dollár) fordít arra, hogy teljesen átalakítsa termékeinek csomagolását. A társaság bejelentette, 2025-re a termékeinek összes csomagolása újrahasznosítható lesz – írja a Reuters.
A svájci társaság operatív igazgatója, Magdi Batato egy sajtókonferencián hangsúlyozta, hogy A MŰANYAGHULLADÉK TOVÁBBRA IS AZ EGYIK LEGSÚLYOSABB KÖRNYEZETSZENNYEZÉSI PROBLÉMÁT JELENTI A VILÁGBAN, ÉS A NESTLÉ ELKÖTELEZETT, HOGY KEDVEZŐEN VÁLTOZTASSON A GYAKORLATÁN.
A Nestlé egyébként egyszerre kívánja visszafogni általában a csomagolásait, miközben a műanyagot fenntarthatóbb anyagokra cseréli a vállalat. Mindazonáltal a Reuters cikke kiemelte, a tavaszi koronavírus-járvány alatt megnőtt a műanyagszennyezés, ahogy felpörögtek a házhozszállítások.
apírba csomagolni műanyag helyett, de Franciaországban hamarosan a Maggi kockák is új, immár újrahasznosítható csomagolásban kerülnek a boltok polcaira.
JÓLLEHET A NESTLÉ LENDÜLETESEN HALAD AZ ÚJRAHASZNOSÍTHATÓ MŰANYAGOK IRÁNYÁBA IS, BATATO KIEMELTE, MAGA A MŰANYAG NEM FOG TELJESEN ELTŰNNI A TERMÉKEKBŐL.
A papírcsomagolás ugyanis sokszor nehezen megoldható, különösen olyan esetekben, amikor nem egységesek a termékek méretei a különböző piacokon. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >