A Nestlé gyorsan halad a fenntartható csomagolás felé
Az elmúlt időszakban a Nestlé felpörgette a csomagolásainak átalakítását, és mára a termékeik 87 százaléka így készül – írja az origo. 2025-re azonban a vállalat 100 százalékosan fenntartható csomagolásokat használna.
A Nestlé élelmiszeripari óriás összesen 2 milliárd svájci frankot (2,19 milliárd dollár) fordít arra, hogy teljesen átalakítsa termékeinek csomagolását. A társaság bejelentette, 2025-re a termékeinek összes csomagolása újrahasznosítható lesz – írja a Reuters.
A svájci társaság operatív igazgatója, Magdi Batato egy sajtókonferencián hangsúlyozta, hogy A MŰANYAGHULLADÉK TOVÁBBRA IS AZ EGYIK LEGSÚLYOSABB KÖRNYEZETSZENNYEZÉSI PROBLÉMÁT JELENTI A VILÁGBAN, ÉS A NESTLÉ ELKÖTELEZETT, HOGY KEDVEZŐEN VÁLTOZTASSON A GYAKORLATÁN.
A Nestlé egyébként egyszerre kívánja visszafogni általában a csomagolásait, miközben a műanyagot fenntarthatóbb anyagokra cseréli a vállalat. Mindazonáltal a Reuters cikke kiemelte, a tavaszi koronavírus-járvány alatt megnőtt a műanyagszennyezés, ahogy felpörögtek a házhozszállítások.
apírba csomagolni műanyag helyett, de Franciaországban hamarosan a Maggi kockák is új, immár újrahasznosítható csomagolásban kerülnek a boltok polcaira.
JÓLLEHET A NESTLÉ LENDÜLETESEN HALAD AZ ÚJRAHASZNOSÍTHATÓ MŰANYAGOK IRÁNYÁBA IS, BATATO KIEMELTE, MAGA A MŰANYAG NEM FOG TELJESEN ELTŰNNI A TERMÉKEKBŐL.
A papírcsomagolás ugyanis sokszor nehezen megoldható, különösen olyan esetekben, amikor nem egységesek a termékek méretei a különböző piacokon. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >KSH: stagnált az ipari termelés márciusban
2025 márciusában az ipari termelés volumene az előző év azonos…
Tovább olvasom >Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Három hazai fajtával indult az eperszezon a Kifli.hu-n
Az eper minden évben a legnépszerűbb szezonális gyümölcsök közé tartozik…
Tovább olvasom >Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Trump nekiment a Walmartnak: fellángolt a vita az amerikai vámokról és inflációról
A volt elnök a Truth Socialön bírálta a kiskereskedelmi óriást,…
Tovább olvasom >