Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Nestle 3,7 százalékos organikus növekedést tudhat magáénak az első negyedévben
A Nestle 3,7 százalékos organikus növekedést tudhat magáénak az első negyedévben
A Nestle, a világ legnagyobb élelmiszergyártója az év első negyedévében 3,7 százalékkal növelte organikus eladásait – derül ki a Reuters pénteki felméréséből.
A növekedés nem tartalmazza a valuta-változásokat és az átvételekből származó bevételeket, csak a Nestle organikus növekedését vizsgálja. A Reuters tizenegy elemzője által készített előrejelzés átlagban 1,2 százalékos növekedést jelez, 26 millárd svájci frankra.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >