Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Nestle 3,7 százalékos organikus növekedést tudhat magáénak az első negyedévben
A Nestle 3,7 százalékos organikus növekedést tudhat magáénak az első negyedévben
A Nestle, a világ legnagyobb élelmiszergyártója az év első negyedévében 3,7 százalékkal növelte organikus eladásait – derül ki a Reuters pénteki felméréséből.
A növekedés nem tartalmazza a valuta-változásokat és az átvételekből származó bevételeket, csak a Nestle organikus növekedését vizsgálja. A Reuters tizenegy elemzője által készített előrejelzés átlagban 1,2 százalékos növekedést jelez, 26 millárd svájci frankra.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >