Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Nestle 3,7 százalékos organikus növekedést tudhat magáénak az első negyedévben
A Nestle 3,7 százalékos organikus növekedést tudhat magáénak az első negyedévben
A Nestle, a világ legnagyobb élelmiszergyártója az év első negyedévében 3,7 százalékkal növelte organikus eladásait – derül ki a Reuters pénteki felméréséből.
A növekedés nem tartalmazza a valuta-változásokat és az átvételekből származó bevételeket, csak a Nestle organikus növekedését vizsgálja. A Reuters tizenegy elemzője által készített előrejelzés átlagban 1,2 százalékos növekedést jelez, 26 millárd svájci frankra.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >