A Nespresso forgalma 2010-ben is növekedett
A Nespresso forgalma 2010-ben meghaladta a 3 milliárd svájci frankot, a vállalat előző évi eredményéhez képest ismét 20%-os növekedést ért el. Így a márka 2010-ben is megőrizte piacvezető pozícióját az adagolt kávék dinamikusan növekvő piacán, mely mennyiség tekintetében egyelőre mindössze 8%-át teszi ki a teljes kávéértékesítésnek.
„A minőség iránti elkötelezettségünknek köszönhetően sikerült felébresztenünk az igényes kávéfogyasztókban a tökéletes kávé iránti szenvedélyt. 2010-ben a Nespresso márka stabilan megőrizte piacvezető szerepét. Minden piacon növekvő forgalmat és két számjegyű növekedést produkáltunk.” – nyilatkozta az eredmények kapcsán Richard Girardot, a Nestlé Nespresso SA vezérigazgatója.
2010-ben a Nespresso összesen 36 új üzletet nyitott olyan nagyvárosokban, mint München, Miami, Sanghaj vagy Sydney, ezáltal világszerte 215-re nőtt a Nespresso Boutique-ok száma. A vállalat a kávégépek piacán közel 20%-ra növelte piaci részesedését, a Nespresso Club-tagok száma pedig 35%-kal, 10 millióra nőtt. Annak érdekében, hogy szolgáltatásai kimagasló színvonalát továbbra is biztosítani tudja, a Nespresso közel 30%-kal növelte dolgozói létszámát. A vállalat 5500 munkatársának 70%-a közvetlen kapcsolatban áll a vásárlókkal.
2010-ben a percenként elfogyasztott Nespresso kávék száma az előző évi 10 000-ről 12 300 csészére nőtt. A zöldkávé piac dinamikus növekedése mellett a Nespresso AAA Sustainable Quality™ programjának keretében beszerzett zöldkávé aránya az előző évi 50%-ról 60%-ra nőtt. 2010-ben megkezdődtek a Nespresso Avenches-i (Svájc) gyártó- és elosztó központjának bővítési munkálatai is. A 400 millió svájci frank költségvetésű projekt célja a létesítmény kapacitásának növelése.
„2011-ben és a jövőben is meg kívánjuk őrizni piacvezető pozíciónkat és két számjegyű növekedési ütemünket. Szeretnénk az eddiginél is több okot adni a kávé szerelmeseinek arra, hogy a mi termékeinket válasszák.” – mondta Girardot.
A Nespresso stratégiájának középpontjában a minőségfejlesztés, a kimagasló szolgáltatások biztosítása áll. A termékfejlesztés terén új B2C és B2B kávégépek, valamint Limited Edition sorozatú kávék bevezetését tervezi a vállalat. A Nespresso a világ számos pontján, többek között Berlinben, Párizsban, Johannesburgban és Szentpéterváron van jelen globális kiskereskedelmi hálózatával, melyet 2011-ben tovább kíván bővíteni, a Boutique-ok számát több mint 250-re növelve.
A Nespresso Magyarországon is dinamikusan, a nemzetközi tendenciáknak megfelelő ütemben fejlődik. A márka tovább bővíti exkluzív értékesítési pontjainak hálózatát is: a népszerű fővárosi helyszínek után idén márciusban először nyíltak meg vidéki helyszíneken, Győrben és Székesfehérváron Nespresso Cornerek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >