A nemzeti kereskedőház újabb tréninget indít a külpiacra készülő vállalkozásoknak
Kilencedik alkalommal szervezi meg a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. az „exportakadémiát”, a tréningre a cégek október 10-ig jelentkezhetnek – közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a tréninget eddig több mint 170 cégvezető és döntéshozó végezte el.
Az exportakadémia 2016. október 19-én induló őszi félévi előadásain szakértők és már sikeresen exportáló cégek képviselői tartanak előadást külpiaci stratégia építése, piacelemzés, innováció, marketing, finanszírozás és kockázatkezelés témakörökben.
A háromszor kétnapos tréningen az előadásokon túl a résztvevőknek interaktív foglalkozásokat tartanak.
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. célja elősegíteni a magas hozzáadott értékű, nemzetközileg is versenyképes termékeket és szolgáltatásokat előállító hazai kis- és középvállalkozások exporttevékenységének bővülését. A kereskedőház helyi képviseletein keresztül négy kontinens közel 40 országának piaca érhető el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >1481 millió euró többlet a külkereskedelemben
Minden várakozást messze felülmúló, robosztus, 1481 millió eurós többlet keletkezett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >