A nemzeti kereskedőház újabb tréninget indít a külpiacra készülő vállalkozásoknak
Kilencedik alkalommal szervezi meg a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. az „exportakadémiát”, a tréningre a cégek október 10-ig jelentkezhetnek – közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a tréninget eddig több mint 170 cégvezető és döntéshozó végezte el.
Az exportakadémia 2016. október 19-én induló őszi félévi előadásain szakértők és már sikeresen exportáló cégek képviselői tartanak előadást külpiaci stratégia építése, piacelemzés, innováció, marketing, finanszírozás és kockázatkezelés témakörökben.
A háromszor kétnapos tréningen az előadásokon túl a résztvevőknek interaktív foglalkozásokat tartanak.
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. célja elősegíteni a magas hozzáadott értékű, nemzetközileg is versenyképes termékeket és szolgáltatásokat előállító hazai kis- és középvállalkozások exporttevékenységének bővülését. A kereskedőház helyi képviseletein keresztül négy kontinens közel 40 országának piaca érhető el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elindult a METRO Jóízű Magyarország kezdeményezése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan tároljuk a tojást? – Hasznos tanácsok a Nébih-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >