A negatív sajtóvisszhang ellenére nőtt a snack piac
Az Euromonitor jelentése szerint a legsikeresbb a PepsiCo, a Procter & Gamble és a United Biscuits.Az előkelő helyezést annak köszönhetik a vállalatok, hogy
jól kombinálják a hagyományos és egészséges rágcsálnivalók kínálatát. Az
elhízással kapcsolatos negatív kampányok miatt az édes- és sós rágcsálnivalók
piaca lassabban nőtt, de így is majdnem két százalékkal bővült 2006-hoz képest.Továbbra is a PepsiCo a vezető márka, amely a piac 23
százalékát uralja, öt követi 5 százalékos részesedéssel a Procter & Gamble
és 4 százalékkal a United Biscuits.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >