A negatív sajtóvisszhang ellenére nőtt a snack piac
Az Euromonitor jelentése szerint a legsikeresbb a PepsiCo, a Procter & Gamble és a United Biscuits.Az előkelő helyezést annak köszönhetik a vállalatok, hogy
jól kombinálják a hagyományos és egészséges rágcsálnivalók kínálatát. Az
elhízással kapcsolatos negatív kampányok miatt az édes- és sós rágcsálnivalók
piaca lassabban nőtt, de így is majdnem két százalékkal bővült 2006-hoz képest.Továbbra is a PepsiCo a vezető márka, amely a piac 23
százalékát uralja, öt követi 5 százalékos részesedéssel a Procter & Gamble
és 4 százalékkal a United Biscuits.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkeztek a téli szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés újabb eredményei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így dolgozik együtt ember és AI – a mesterséges intelligencia forradalma a munkahelyeken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Profession.hu: A munkavállalók kevesebb, mint fele kapott bónuszt tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
