A negatív sajtóvisszhang ellenére nőtt a snack piac
Az Euromonitor jelentése szerint a legsikeresbb a PepsiCo, a Procter & Gamble és a United Biscuits.Az előkelő helyezést annak köszönhetik a vállalatok, hogy
jól kombinálják a hagyományos és egészséges rágcsálnivalók kínálatát. Az
elhízással kapcsolatos negatív kampányok miatt az édes- és sós rágcsálnivalók
piaca lassabban nőtt, de így is majdnem két százalékkal bővült 2006-hoz képest.Továbbra is a PepsiCo a vezető márka, amely a piac 23
százalékát uralja, öt követi 5 százalékos részesedéssel a Procter & Gamble
és 4 százalékkal a United Biscuits.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >A világ 50 leginnovatívabb városa közé került Budapest
A Bloomberg Philanthropies 2025-ös Mayors Challenge versenyén Budapest bekerült a…
Tovább olvasom >