A negatív sajtóvisszhang ellenére nőtt a snack piac
Az Euromonitor jelentése szerint a legsikeresbb a PepsiCo, a Procter & Gamble és a United Biscuits.Az előkelő helyezést annak köszönhetik a vállalatok, hogy
jól kombinálják a hagyományos és egészséges rágcsálnivalók kínálatát. Az
elhízással kapcsolatos negatív kampányok miatt az édes- és sós rágcsálnivalók
piaca lassabban nőtt, de így is majdnem két százalékkal bővült 2006-hoz képest.Továbbra is a PepsiCo a vezető márka, amely a piac 23
százalékát uralja, öt követi 5 százalékos részesedéssel a Procter & Gamble
és 4 százalékkal a United Biscuits.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >