A Nébih online „valóságshow-t” indít a felelős állattartás érdekében
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) újabb innovatív, ismeretterjesztő projektet, online „valóságshow-t” indít, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a felelős állattartás fontosságára.
A Nébih MTI-hez eljuttatott közleménye szerint elindult a Nébih élő online valóságshow-ja, a „Túlélő tojások” címmel indított program „főszereplői” csirkék, „azaz az elején tojások”.
Az élő közvetítés szerda délután 4 órakor indult el a „beköltözéssel”, a Nébih szakemberei nyolc ellenőrzött, megfelelően előkészített, több különböző fajtájú tyúk tojásait helyezték el egy automata keltetőbe.
A keltetés csütörtök hajnali 3-kor kezdődik, melynek folyamatát az érdeklődők napi 24 órában, élőben követhetik a Nébih YouTube csatornáján (https://www.youtube.com/nebihvideok), illetve a hivatal népszerű kampányai közül a Szabad a gazdi és az Ételt csak okosan! weboldalán.
A programmal a Nébih állatorvos és állattenyésztő szakemberei hasznos információkat osztanak meg a tojások fejlődéséről, valamint a felelős állattartás fontosságáról. A tojások egy része nem fog kikelni, de a kikelt kiscsibéket a hivatal „egy gondos gazdánál” helyezi el.
A közlemény szerint a Nébih a projektet kifejezetten húsvétra időzítette, megerismételve azt, hogy senki ne ajándékozzon élő állatot az ünnepek közeledtével. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: szezámpasztát hívott vissza a forgalomból az Auchan
Szalmonella jelenlétének veszélye miatt visszahívja a forgalomból az Alfez Tahini…
Tovább olvasom >Nébih: javuló eredmények a Tisza-tavi nyári szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzésen
Június utolsó hetében a Tiszta-tónál működő vendéglátóhelyeket ellenőrizte a Nemzeti…
Tovább olvasom >Nébih: sajtot hívott vissza a forgalomból az Auchan
Az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a forgalomból az Auchan Prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >