A NaturAqua természetes ásványvíz immár hivatalosan is Magyar Termék
A Zalaszentgróton palackozott NaturAqua természetes ásványvíz elsőként kapta meg a Magyar Termék tanúsító védjegyet a hazai ásványvizek közül. A tíz esztendős márka meghonosítására tízmilliárd forintot költött eddig a Coca-Cola Magyarország, az elmúlt egy évtizedben pedig 1 milliárd liter NaturAqua került a boltok polcaira. Az itthon előállított termékeket népszerűsítő védjegy hazánk egyik legnépszerűbb márkájának 0,5 és 1,5 literes műanyag palackjain is megjelenik.
A hazai termékek legismertebb és elfogadottabb jelölése a Magyar Termék logó, amelynek használatát szigorú feltételek teljesülése esetén ítélik oda. A védjegy igazolása annak, hogy a termék Magyarországon készül hazai alapanyagokból. A NaturAqua palackozásánál fontos szempont továbbá, hogy hazai munkaerővel és itthoni alvállalkozókkal dolgozzanak az összes munkafolyamat során, ezzel is biztosítva, hogy a bevétel és a nyereség a hazai gazdaságot erősítse.
A Coca-Cola Magyarország 10 évvel ezelőtt indította útjára Zalaszentgrótról a NaturAqua márkát. A hazai fogyasztók a tiszta, semlegesebb ízű, alacsonyabb nátrium tartalmú ásványvizeket kedvelik, ezért esett a választás a festői fekvésű zalai város kútjára.
A cég a mai napig több mint 10 milliárd forintot költött a NaturAqua üzem kialakítására és fejlesztésére, ahol az elmúlt évtizedben 1 milliárd liter természetes ásványvizet palackoztak. Ebből a mennyiségből a Föld összes lakóját vendégül lehetne látni egy pohár NaturAqua-ra.
A NaturAqua természetes ásványvíz beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A márka nem ízesített termékcsaládja az értékbeli eladások alapján piacvezető volt 2012-ben Magyarországon, az eladott mennyiség tekintetében pedig a második helyen állt a gyártói márkák körében.*
A NaturAqua kiválóan illeszkedik a minőségi kiszolgálás és a minőségi alapanyagok irányába egyre inkább elkötelezett hazai gasztronómiai és borkultúrához, tovább erősítve a most már hivatalosan is magyar ásványvíz értékteremtő törekvéseit.
* forrás: Nielsen, Kiskereskedelmi Index, Teljes Magyarország (kiskereskedelem+benzinkutak+vendéglátóipari egységek együttesen), 2012. év (január-december hónapok kumulálva), volumen és értékbeli eladások alapján a nem ízesített és nem kereskedelmi márkás ásványvíz márkák körében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >