A NaturAqua természetes ásványvíz immár hivatalosan is Magyar Termék
A Zalaszentgróton palackozott NaturAqua természetes ásványvíz elsőként kapta meg a Magyar Termék tanúsító védjegyet a hazai ásványvizek közül. A tíz esztendős márka meghonosítására tízmilliárd forintot költött eddig a Coca-Cola Magyarország, az elmúlt egy évtizedben pedig 1 milliárd liter NaturAqua került a boltok polcaira. Az itthon előállított termékeket népszerűsítő védjegy hazánk egyik legnépszerűbb márkájának 0,5 és 1,5 literes műanyag palackjain is megjelenik.
A hazai termékek legismertebb és elfogadottabb jelölése a Magyar Termék logó, amelynek használatát szigorú feltételek teljesülése esetén ítélik oda. A védjegy igazolása annak, hogy a termék Magyarországon készül hazai alapanyagokból. A NaturAqua palackozásánál fontos szempont továbbá, hogy hazai munkaerővel és itthoni alvállalkozókkal dolgozzanak az összes munkafolyamat során, ezzel is biztosítva, hogy a bevétel és a nyereség a hazai gazdaságot erősítse.
A Coca-Cola Magyarország 10 évvel ezelőtt indította útjára Zalaszentgrótról a NaturAqua márkát. A hazai fogyasztók a tiszta, semlegesebb ízű, alacsonyabb nátrium tartalmú ásványvizeket kedvelik, ezért esett a választás a festői fekvésű zalai város kútjára.
A cég a mai napig több mint 10 milliárd forintot költött a NaturAqua üzem kialakítására és fejlesztésére, ahol az elmúlt évtizedben 1 milliárd liter természetes ásványvizet palackoztak. Ebből a mennyiségből a Föld összes lakóját vendégül lehetne látni egy pohár NaturAqua-ra.
A NaturAqua természetes ásványvíz beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A márka nem ízesített termékcsaládja az értékbeli eladások alapján piacvezető volt 2012-ben Magyarországon, az eladott mennyiség tekintetében pedig a második helyen állt a gyártói márkák körében.*
A NaturAqua kiválóan illeszkedik a minőségi kiszolgálás és a minőségi alapanyagok irányába egyre inkább elkötelezett hazai gasztronómiai és borkultúrához, tovább erősítve a most már hivatalosan is magyar ásványvíz értékteremtő törekvéseit.
* forrás: Nielsen, Kiskereskedelmi Index, Teljes Magyarország (kiskereskedelem+benzinkutak+vendéglátóipari egységek együttesen), 2012. év (január-december hónapok kumulálva), volumen és értékbeli eladások alapján a nem ízesített és nem kereskedelmi márkás ásványvíz márkák körében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >