A munkavállalók 83 százaléka elkötelezett munkaadója iránt a Legjobb Munkahely díjat nyert cégeknél
Magyarországon a munkavállalók 61 százaléka elkötelezett munkaadója iránt, a Legjobb Munkahely díjat elnyert társaságoknál ez az arány 83 százalék – derül ki a HR-tanácsadással is foglalkozó Kincentric Legjobb Munkahely Programban készített kutatásból.

A munkavállalók többsége elkötelezett a munkaadója iránt
Az MTI-nek szerdán eljutatott közlemény szerint a kutatásba bevont 109 000 magyar munkavállaló válaszai alapján megállapították, hogy míg egy átlagos magyar vállalatnál csupán a kollégák 37 százaléka gondolja úgy, hogy cégük meg tudja tartani legjobb embereit, a Legjobb Munkahely díjat elnyert vállalkozásoknál ez 66 százalék.
Az elmúlt 2 év változásai a klasszikus munkáltató-munkavállalói erőviszonyok felborulásával új helyzetet teremtettek a munkaerőpiacon. A Kincentric a munkavállalók lázadásának nevezi azt a globális trendet, hogy a dolgozók által megfogalmazott igényekhez – például: hogyan, honnan és mikor szeretnék végezni munkájukat – a munkaadóknak egyre inkább alkalmazkodniuk kell.
Köcse Bálint, a Kincentric ügyvezetője szerint azok a vállalatok, amelyek a szervezeti fejlődés hajtómotorjaként tekintenek erre a jelenségre jelentősen javíthatják a munkavállalói élményt és kötelezettséget.
A dolgozói elkötelezettséget korábban az Aon HR tanácsadói üzletága a Legjobb Munkahelyek Programban vizsgálta. A teljes üzletág 2019-es kivásárlása után a Spencer Stuart nemzetközi tanácsadó cég Kincentric néven alapított új vállalatot, amely a Legjobb Munkahelyek programot is folytatja.
A Kincentric vezetői értékeléssel és fejlesztéssel, valamint HR-tanácsadással és tehetséggondozással is foglalkozik.
A magyarországi dolgozók visszajelzései alapján a Cisco Systems Magyarország Kft., a HARTMANN-RICO Hungária Kft., a Hilti Hungaria Szolgáltató Kft., a JYSK Kft., a profession.hu Kft. és a WHC Csoport nyerte el a Legjobb Munkahely 2021 címet. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >K&H: sokan még mindig nem néznek körül a kötelezőknél
Bár a középkorú autósok többsége nyitott a legjobb ajánlatok felkutatására,…
Tovább olvasom >Új vásárlói trendek: influenszerekre és a közösségi médiára támaszkodunk
Nemcsak a közösségi platformoknak jut minden eddiginél nagyobb szerep a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >