A Müller Yogurt & Desserts divíziójába olvasztja a FRijj márkát
A tejtermékgyártó óriás, a Müller tervei szerint a FRijj tejturmix márkát 2021-től Yogurt & Desserts divíziójába integrálja. A lépés a vállalati szintű márkaépítéssel, termékfejlesztéssel és marketinggel együtt segítheti a termék szegmensbeli növekedését.
A márka továbbra is legnépszerűbb ízvariánsaira – eper, banán, csokoládé, karamell és keksz – összpontosít.
A FRijj időközben már a Müller Milk & Ingredients fejlett csomagolástechnológiájának köszönhetően hosszabban eltartható anélkül, hogy az ízélmény bármi módon sérülne. Ráadásul a palack legalább 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül, maga a palack és a kupak teljesen újrahasznosítható.
Kapcsolódó cikkeink
Uniós biztos: az EU növeli az ukrán gabona szállítását lehetővé tevő szolidaritási útvonalak kapacitását
Ukrajna, Moldova és Románia között létrejött együttműködés révén az Európai…
Tovább olvasom >Vegyék kezükbe a saját sorsukat a fűszerpaprika termelők
A magyar fűszerpaprika-termelőknek akkor van esélyük kiváló minőségű termékeikkel a…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar nemzeti bajnokai segítik az ország élelmiszerszuverenitását
Az élelmiszerszuverenitásunk megerősítését és a magyar termelők támogatását is segíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >