A Müller Yogurt & Desserts divíziójába olvasztja a FRijj márkát
A tejtermékgyártó óriás, a Müller tervei szerint a FRijj tejturmix márkát 2021-től Yogurt & Desserts divíziójába integrálja. A lépés a vállalati szintű márkaépítéssel, termékfejlesztéssel és marketinggel együtt segítheti a termék szegmensbeli növekedését.
A márka továbbra is legnépszerűbb ízvariánsaira – eper, banán, csokoládé, karamell és keksz – összpontosít.
A FRijj időközben már a Müller Milk & Ingredients fejlett csomagolástechnológiájának köszönhetően hosszabban eltartható anélkül, hogy az ízélmény bármi módon sérülne. Ráadásul a palack legalább 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül, maga a palack és a kupak teljesen újrahasznosítható.
Kapcsolódó cikkeink
Uniós biztos: az EU növeli az ukrán gabona szállítását lehetővé tevő szolidaritási útvonalak kapacitását
Ukrajna, Moldova és Románia között létrejött együttműködés révén az Európai…
Tovább olvasom >Vegyék kezükbe a saját sorsukat a fűszerpaprika termelők
A magyar fűszerpaprika-termelőknek akkor van esélyük kiváló minőségű termékeikkel a…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar nemzeti bajnokai segítik az ország élelmiszerszuverenitását
Az élelmiszerszuverenitásunk megerősítését és a magyar termelők támogatását is segíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >