A Müller Yogurt & Desserts divíziójába olvasztja a FRijj márkát
A tejtermékgyártó óriás, a Müller tervei szerint a FRijj tejturmix márkát 2021-től Yogurt & Desserts divíziójába integrálja. A lépés a vállalati szintű márkaépítéssel, termékfejlesztéssel és marketinggel együtt segítheti a termék szegmensbeli növekedését.
A márka továbbra is legnépszerűbb ízvariánsaira – eper, banán, csokoládé, karamell és keksz – összpontosít.
A FRijj időközben már a Müller Milk & Ingredients fejlett csomagolástechnológiájának köszönhetően hosszabban eltartható anélkül, hogy az ízélmény bármi módon sérülne. Ráadásul a palack legalább 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül, maga a palack és a kupak teljesen újrahasznosítható.
Kapcsolódó cikkeink
Uniós biztos: az EU növeli az ukrán gabona szállítását lehetővé tevő szolidaritási útvonalak kapacitását
Ukrajna, Moldova és Románia között létrejött együttműködés révén az Európai…
Tovább olvasom >Vegyék kezükbe a saját sorsukat a fűszerpaprika termelők
A magyar fűszerpaprika-termelőknek akkor van esélyük kiváló minőségű termékeikkel a…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar nemzeti bajnokai segítik az ország élelmiszerszuverenitását
Az élelmiszerszuverenitásunk megerősítését és a magyar termelők támogatását is segíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >