A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/12/germany-s-muller-launches-own-brand-energy-drink-300x174.jpg)
Erős a verseny a top 3-ban
Az utóbbi években a dm különösen kiemelkedett adózott eredménye tekintetében, jelentős növekedést mutatva, míg a Müller szintén javított, beérve a Rossmannt. 2023-ban a dm adózott eredménye jelentősen, majdnem megduplázódott, míg a Müller ötödével növekedett, a Rossmann viszont 15%-os csökkenést mutatott – mutat rá a Pénzcentrum friss cikke.
A pandémia kezdeti hatása után a visszaesés várható volt, de a dm továbbra is jó teljesítményt nyújt. Az üzlethálózatok terjeszkedése is folyamatos; a Rossmann a 250. magyarországi üzletét nyitotta meg, míg a dm 262, a Müller 32 üzletet működtet Magyarországon.
Bérköltségek terén a dm költi a legtöbbet, 2023-ban több mint 17,2 milliárd forintot, míg a Rossmann 12,5 milliárdot, a Müller 4,5 milliárdot fordított erre a célra. Az alkalmazottak átlagbére tekintetében a Rossmann vezet, az átlagos bér itt meghaladja az 500 ezer forintot, követi a dm, majd a Müller. Fontos megjegyezni, hogy ez az átlag minden típusú munkavállalót magában foglal, az időszakos alkalmazottaktól kezdve a teljes munkaidőben dolgozókig.
Kapcsolódó cikkeink
Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >A legszegényebb településeken élő családokat segítette a Pampers
Többszáz olyan szegény sorsú településről tudunk Magyarországon1, ahol a családok…
Tovább olvasom >Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >