A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt

Erős a verseny a top 3-ban
Az utóbbi években a dm különösen kiemelkedett adózott eredménye tekintetében, jelentős növekedést mutatva, míg a Müller szintén javított, beérve a Rossmannt. 2023-ban a dm adózott eredménye jelentősen, majdnem megduplázódott, míg a Müller ötödével növekedett, a Rossmann viszont 15%-os csökkenést mutatott – mutat rá a Pénzcentrum friss cikke.
A pandémia kezdeti hatása után a visszaesés várható volt, de a dm továbbra is jó teljesítményt nyújt. Az üzlethálózatok terjeszkedése is folyamatos; a Rossmann a 250. magyarországi üzletét nyitotta meg, míg a dm 262, a Müller 32 üzletet működtet Magyarországon.
Bérköltségek terén a dm költi a legtöbbet, 2023-ban több mint 17,2 milliárd forintot, míg a Rossmann 12,5 milliárdot, a Müller 4,5 milliárdot fordított erre a célra. Az alkalmazottak átlagbére tekintetében a Rossmann vezet, az átlagos bér itt meghaladja az 500 ezer forintot, követi a dm, majd a Müller. Fontos megjegyezni, hogy ez az átlag minden típusú munkavállalót magában foglal, az időszakos alkalmazottaktól kezdve a teljes munkaidőben dolgozókig.
Kapcsolódó cikkeink
5 millió forint támogatás a csepeli Kompánia Alapítványnak
A 10. dm Jótékonysági Focitorna szervezésével a drogéria 5 millió…
Tovább olvasom >Illóolajpiac új irányokkal: a tudatosság formálja a keresletet
Aromaterápiás roll-on, tudományos háttér, orvosi szemlélet, bio beszerzés és edukációs…
Tovább olvasom >Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >