A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt

Erős a verseny a top 3-ban
Az utóbbi években a dm különösen kiemelkedett adózott eredménye tekintetében, jelentős növekedést mutatva, míg a Müller szintén javított, beérve a Rossmannt. 2023-ban a dm adózott eredménye jelentősen, majdnem megduplázódott, míg a Müller ötödével növekedett, a Rossmann viszont 15%-os csökkenést mutatott – mutat rá a Pénzcentrum friss cikke.
A pandémia kezdeti hatása után a visszaesés várható volt, de a dm továbbra is jó teljesítményt nyújt. Az üzlethálózatok terjeszkedése is folyamatos; a Rossmann a 250. magyarországi üzletét nyitotta meg, míg a dm 262, a Müller 32 üzletet működtet Magyarországon.
Bérköltségek terén a dm költi a legtöbbet, 2023-ban több mint 17,2 milliárd forintot, míg a Rossmann 12,5 milliárdot, a Müller 4,5 milliárdot fordított erre a célra. Az alkalmazottak átlagbére tekintetében a Rossmann vezet, az átlagos bér itt meghaladja az 500 ezer forintot, követi a dm, majd a Müller. Fontos megjegyezni, hogy ez az átlag minden típusú munkavállalót magában foglal, az időszakos alkalmazottaktól kezdve a teljes munkaidőben dolgozókig.
Kapcsolódó cikkeink
A dm segít, hogy minél többen hozzáférhessenek az intimhigiéniai termékekhez
A dm elköteleződött a női egészség támogatása mellett, kezdeményezéseivel továbbra…
Tovább olvasom >NKFH: dmBio Beeren Crunchy bogyós gyümölcsös 500 grammos müzlit hívtak vissza nem jelölt allergén miatt
Nem jelölt allergén (csillagfürt) miatt a Dm Drogerie Markt Kft.…
Tovább olvasom >Illóolajpiac új irányokkal: a tudatosság formálja a keresletet
Aromaterápiás roll-on, tudományos háttér, orvosi szemlélet, bio beszerzés és edukációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >