A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/12/germany-s-muller-launches-own-brand-energy-drink-300x174.jpg)
Erős a verseny a top 3-ban
Az utóbbi években a dm különösen kiemelkedett adózott eredménye tekintetében, jelentős növekedést mutatva, míg a Müller szintén javított, beérve a Rossmannt. 2023-ban a dm adózott eredménye jelentősen, majdnem megduplázódott, míg a Müller ötödével növekedett, a Rossmann viszont 15%-os csökkenést mutatott – mutat rá a Pénzcentrum friss cikke.
A pandémia kezdeti hatása után a visszaesés várható volt, de a dm továbbra is jó teljesítményt nyújt. Az üzlethálózatok terjeszkedése is folyamatos; a Rossmann a 250. magyarországi üzletét nyitotta meg, míg a dm 262, a Müller 32 üzletet működtet Magyarországon.
Bérköltségek terén a dm költi a legtöbbet, 2023-ban több mint 17,2 milliárd forintot, míg a Rossmann 12,5 milliárdot, a Müller 4,5 milliárdot fordított erre a célra. Az alkalmazottak átlagbére tekintetében a Rossmann vezet, az átlagos bér itt meghaladja az 500 ezer forintot, követi a dm, majd a Müller. Fontos megjegyezni, hogy ez az átlag minden típusú munkavállalót magában foglal, az időszakos alkalmazottaktól kezdve a teljes munkaidőben dolgozókig.
Kapcsolódó cikkeink
Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >Nincs többé pelenka-para: előfizetést indít a Rossmann
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy…
Tovább olvasom >Új Declan Rice kampánnyal népszerűsíti a Müller a rizsfehérjét az Egyesült Királyságban
Folytatódik a Müller és a futballsztár Declan Rice együttműködése az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Korábban indult és tovább tart idén a magyar dinnye szezonja az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország még több értékesítési lehetőséget biztosít a magyar…
Tovább olvasom >Hogyan tovább? – Nenad Pacek, Noszek Péter, Keleti Arthur, Gazsi Zsoltán, Jaksity György szerint
FMCG-piaci exkluzív eseményt szervezett a Trade magazin vállalati döntéshozóknak idén…
Tovább olvasom >K&H: A vállalatok még nem érzékelik az infláció csökkenését
Továbbra is az infláció határozza meg a legtöbb hazai nagyvállalat…
Tovább olvasom >