A Morrisons több mint 400 alapvető termék árát csökkenti
Több száz termék árát szállítja le a Morrisons átlagosan 23%-kal, amit az Egyesült Királyság recessziójával és a háztartásokra nehezedő nyomással magyaráz. Az árcsökkentés érinti a zöldség-gyümölcs, hús, baromfi, kenyér, cereáliák, rizs, WC-papír kategóriákat és minden tisztítószert.
A cég szóvivője elmondta, hogy a tartósra tervezett árcsökkentés a gyerekek uzsonnásdobozába kerülő és az ország leggyakrabban készített élelmiszereit célozza.
Hasonlóképpen árcsökkentésbe kezdett a Tesco és a Sainsbury’s is, ezzel ösztönözve vásárlásra a fogyasztókat, mielőtt azok a német Lidlhöz vagy Aldihoz pártolnának.
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >