A Morrisons több mint 400 alapvető termék árát csökkenti
Több száz termék árát szállítja le a Morrisons átlagosan 23%-kal, amit az Egyesült Királyság recessziójával és a háztartásokra nehezedő nyomással magyaráz. Az árcsökkentés érinti a zöldség-gyümölcs, hús, baromfi, kenyér, cereáliák, rizs, WC-papír kategóriákat és minden tisztítószert.
A cég szóvivője elmondta, hogy a tartósra tervezett árcsökkentés a gyerekek uzsonnásdobozába kerülő és az ország leggyakrabban készített élelmiszereit célozza.
Hasonlóképpen árcsökkentésbe kezdett a Tesco és a Sainsbury’s is, ezzel ösztönözve vásárlásra a fogyasztókat, mielőtt azok a német Lidlhöz vagy Aldihoz pártolnának.
Kapcsolódó cikkeink
Először kínál újrahasznosított műanyagból készült háztartási terméket a Lidl
REset Plastic műanyagstratégiájának részeként a Lidl folyamatosan azon dolgozik, hogy…
Tovább olvasom >Ingyenes útlemondási lehetőséget vezet be az ALDI UTAZÁS
Jelentős forgalombővülésre számít az ALDI UTAZÁS Magyarországon: a Covid-19 elleni…
Tovább olvasom >Saját hulladékából készít papírzacskót a Tesco
Partnerségre lépett a Tesco és a Mondi, hogy közösen hasznosítsák…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemzők: erős felpattanási potenciált jeleznek a tavaly negyedik negyedévi GDP-adatok
Eltérően ítélik meg az idei gazdasági kilátásokat az MTI-nek nyilatkozó…
Tovább olvasom >Frutti és Veggi kalandjai Európai Friss Csapat néven folytatódnak
Idén újabb hároméves periódusát kezdi meg a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép az Élelmiszerbank és a Munch
Befektetési megállapodást kötött egymással a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a…
Tovább olvasom >