A Morrisons több mint 400 alapvető termék árát csökkenti
Több száz termék árát szállítja le a Morrisons átlagosan 23%-kal, amit az Egyesült Királyság recessziójával és a háztartásokra nehezedő nyomással magyaráz. Az árcsökkentés érinti a zöldség-gyümölcs, hús, baromfi, kenyér, cereáliák, rizs, WC-papír kategóriákat és minden tisztítószert.
A cég szóvivője elmondta, hogy a tartósra tervezett árcsökkentés a gyerekek uzsonnásdobozába kerülő és az ország leggyakrabban készített élelmiszereit célozza.
Hasonlóképpen árcsökkentésbe kezdett a Tesco és a Sainsbury’s is, ezzel ösztönözve vásárlásra a fogyasztókat, mielőtt azok a német Lidlhöz vagy Aldihoz pártolnának.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >