A Morrisons idén harmadszor csökkenti árait, hogy visszatartsa a vásárlókat az Alditól
Újabb 490 termék árát csökkenti a Morrisons, így igyekszik megakadályozni idén már harmadszor, hogy a vásárlók az Aldihoz áramoljanak át.
A The Telegraph beszámolója szerint az újabb árcsökkentési körbe a friss húsok, a babatermékek és a fagyasztott árucikkek kerültek be.
A Morrisons a fogyasztók költségeinek csökkentését célzó új erőfeszítése keretében azt is közölte, hogy legalább további nyolc hétig meghosszabbítja a több mint 1000 termékre vonatkozó árrögzítést.
A vállalat már januárban már végrehajtott egy átlagosan 20%-os árcsökkentést, amely 820 terméket – főleg zöldséget, gyümölcsöt, szendvicsalapanyagokat és hústerméket – érintett.
A lánc a múlt hónapban 25 millió fontot fordított arra, hogy további 64 termék esetében átlagosan 19%-kal csökkentse az árakat. Ebben a körben a saját márkás friss termékek, így salátazöldségek és sárgarépa, valamint olyan alapvető élelmiszerek, mint a rizs és a kávé lettek olcsóbbak.
A Morrisons a hónap elején a vásárlószámot növelendő bejelentette, hogy Savers termékcsaládját újracsomagolva és új márkanéven újra bevezeti.
A Morrisons ezzel igyekszik visszahódítani az Aldihoz átpártolt vásárlóit, mely 2022-ben megelőzte az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb élelmiszerboltjaként.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >