A Morrisons idén harmadszor csökkenti árait, hogy visszatartsa a vásárlókat az Alditól
Újabb 490 termék árát csökkenti a Morrisons, így igyekszik megakadályozni idén már harmadszor, hogy a vásárlók az Aldihoz áramoljanak át.
A The Telegraph beszámolója szerint az újabb árcsökkentési körbe a friss húsok, a babatermékek és a fagyasztott árucikkek kerültek be.
A Morrisons a fogyasztók költségeinek csökkentését célzó új erőfeszítése keretében azt is közölte, hogy legalább további nyolc hétig meghosszabbítja a több mint 1000 termékre vonatkozó árrögzítést.
A vállalat már januárban már végrehajtott egy átlagosan 20%-os árcsökkentést, amely 820 terméket – főleg zöldséget, gyümölcsöt, szendvicsalapanyagokat és hústerméket – érintett.
A lánc a múlt hónapban 25 millió fontot fordított arra, hogy további 64 termék esetében átlagosan 19%-kal csökkentse az árakat. Ebben a körben a saját márkás friss termékek, így salátazöldségek és sárgarépa, valamint olyan alapvető élelmiszerek, mint a rizs és a kávé lettek olcsóbbak.
A Morrisons a hónap elején a vásárlószámot növelendő bejelentette, hogy Savers termékcsaládját újracsomagolva és új márkanéven újra bevezeti.
A Morrisons ezzel igyekszik visszahódítani az Aldihoz átpártolt vásárlóit, mely 2022-ben megelőzte az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb élelmiszerboltjaként.
Kapcsolódó cikkeink
Az Aldinál nőnek a reálbérek az idén
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.-nél 8 százalékkal emelik a béreket…
Tovább olvasom >Az Aldi szalmonellával szennyezett hajdinalisztet hívott vissza a forgalomból
Az Aldi szalmonellával szennyezett Happy Harvest hajdinalisztet vonat ki a…
Tovább olvasom >Megnyílt az ország legnagyobb ALDI áruháza
Magyarország legnagyobb alapterületű ALDI áruháza nyílt meg a mai napon…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >