A Morrisons idén harmadszor csökkenti árait, hogy visszatartsa a vásárlókat az Alditól
Újabb 490 termék árát csökkenti a Morrisons, így igyekszik megakadályozni idén már harmadszor, hogy a vásárlók az Aldihoz áramoljanak át.
A The Telegraph beszámolója szerint az újabb árcsökkentési körbe a friss húsok, a babatermékek és a fagyasztott árucikkek kerültek be.
A Morrisons a fogyasztók költségeinek csökkentését célzó új erőfeszítése keretében azt is közölte, hogy legalább további nyolc hétig meghosszabbítja a több mint 1000 termékre vonatkozó árrögzítést.
A vállalat már januárban már végrehajtott egy átlagosan 20%-os árcsökkentést, amely 820 terméket – főleg zöldséget, gyümölcsöt, szendvicsalapanyagokat és hústerméket – érintett.
A lánc a múlt hónapban 25 millió fontot fordított arra, hogy további 64 termék esetében átlagosan 19%-kal csökkentse az árakat. Ebben a körben a saját márkás friss termékek, így salátazöldségek és sárgarépa, valamint olyan alapvető élelmiszerek, mint a rizs és a kávé lettek olcsóbbak.
A Morrisons a hónap elején a vásárlószámot növelendő bejelentette, hogy Savers termékcsaládját újracsomagolva és új márkanéven újra bevezeti.
A Morrisons ezzel igyekszik visszahódítani az Aldihoz átpártolt vásárlóit, mely 2022-ben megelőzte az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb élelmiszerboltjaként.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >NKFH: az Aldi baromfivirslit hív vissza allergén jelenléte miatt
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. kezdeményezte a Baromfivirsli csirkemellel 280…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >