A Morrisons idén harmadszor csökkenti árait, hogy visszatartsa a vásárlókat az Alditól
Újabb 490 termék árát csökkenti a Morrisons, így igyekszik megakadályozni idén már harmadszor, hogy a vásárlók az Aldihoz áramoljanak át.
A The Telegraph beszámolója szerint az újabb árcsökkentési körbe a friss húsok, a babatermékek és a fagyasztott árucikkek kerültek be.
A Morrisons a fogyasztók költségeinek csökkentését célzó új erőfeszítése keretében azt is közölte, hogy legalább további nyolc hétig meghosszabbítja a több mint 1000 termékre vonatkozó árrögzítést.
A vállalat már januárban már végrehajtott egy átlagosan 20%-os árcsökkentést, amely 820 terméket – főleg zöldséget, gyümölcsöt, szendvicsalapanyagokat és hústerméket – érintett.
A lánc a múlt hónapban 25 millió fontot fordított arra, hogy további 64 termék esetében átlagosan 19%-kal csökkentse az árakat. Ebben a körben a saját márkás friss termékek, így salátazöldségek és sárgarépa, valamint olyan alapvető élelmiszerek, mint a rizs és a kávé lettek olcsóbbak.
A Morrisons a hónap elején a vásárlószámot növelendő bejelentette, hogy Savers termékcsaládját újracsomagolva és új márkanéven újra bevezeti.
A Morrisons ezzel igyekszik visszahódítani az Aldihoz átpártolt vásárlóit, mely 2022-ben megelőzte az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb élelmiszerboltjaként.
Kapcsolódó cikkeink
Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >