A Moody’s szerint az Aldi és a Lidl nagy növekedés előtt áll
A két német diszkontóriás, az Aldi és Lidl nagyobb ütemben fogja növelni piaci részesedését és profitját legtöbb versenytársánál a következő években, és a konkurencia hitelbesorolására is negatívan fognak hatni több országban is – áll a Moody’s Investors Service jelentésében. A dokumentum szerint nagyobb profitnövekedés előtt állnak, mint a hagyományos szupermarketláncok, főleg az Egyesült Királyságban és Ausztráliában, ahova sok tőkét fektetnek be.
A növekedést leginkább a vagyonosabb réteg vásárlási élményének pozicionálásától és termékeik minőségének fejlesztésétől várják. Ugyanakkor meg fogják tartani hagyományos erősségeiket: a saját márkás termékeket, költséghatékonyságot és alacsony árakat.
Kapcsolódó cikkeink
DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Mérséklődött az élelmiszer-alapanyagok világpiaci mutatója januárban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője a fiatalok kezében van
Az élelmiszerbiztonság és -minőség nem csupán az agrárium, hanem a…
Tovább olvasom >Zöldségkonzervekkel és édességgel is segített a Bonduelle
Huszadik évéhez ért 2025-ben a Bonduelle Central Europe Kft. és…
Tovább olvasom >