A Moody’s szerint az Aldi és a Lidl nagy növekedés előtt áll
A két német diszkontóriás, az Aldi és Lidl nagyobb ütemben fogja növelni piaci részesedését és profitját legtöbb versenytársánál a következő években, és a konkurencia hitelbesorolására is negatívan fognak hatni több országban is – áll a Moody’s Investors Service jelentésében. A dokumentum szerint nagyobb profitnövekedés előtt állnak, mint a hagyományos szupermarketláncok, főleg az Egyesült Királyságban és Ausztráliában, ahova sok tőkét fektetnek be.
A növekedést leginkább a vagyonosabb réteg vásárlási élményének pozicionálásától és termékeik minőségének fejlesztésétől várják. Ugyanakkor meg fogják tartani hagyományos erősségeiket: a saját márkás termékeket, költséghatékonyságot és alacsony árakat.
Kapcsolódó cikkeink
Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővíti közös elektromosautó-töltőhálózatát az ALDI és az E.ON Drive Infrastructure Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb vaj árcsökkentés: idén felére mérsékelte az ALDI több népszerű vaj árát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
