A Moody’s szerint az Aldi és a Lidl nagy növekedés előtt áll
A két német diszkontóriás, az Aldi és Lidl nagyobb ütemben fogja növelni piaci részesedését és profitját legtöbb versenytársánál a következő években, és a konkurencia hitelbesorolására is negatívan fognak hatni több országban is – áll a Moody’s Investors Service jelentésében. A dokumentum szerint nagyobb profitnövekedés előtt állnak, mint a hagyományos szupermarketláncok, főleg az Egyesült Királyságban és Ausztráliában, ahova sok tőkét fektetnek be.
A növekedést leginkább a vagyonosabb réteg vásárlási élményének pozicionálásától és termékeik minőségének fejlesztésétől várják. Ugyanakkor meg fogják tartani hagyományos erősségeiket: a saját márkás termékeket, költséghatékonyságot és alacsony árakat.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >