A Mondelēz szerint az infláció kevésbé befolyásolja a nassolást, mint az étkezést
A nassolás napi szükséglet – állítja a Mondelez International, hiszen világszerte 71% naponta legalább kétszer nassol. A fogyasztók ráadásul tavaly több snacket fogyasztottak reggelire, ebédre és vacsorára mint 2020-ban.
A Mondelez International a Harriss Poll-lal közösen készített „State of Snacking” című éves jelentése szerint a fogyasztók háromnegyede jelezte, hogy az ételek elkészítéséhez szükséges élelmiszerekért fizetett magasabb árak jobban megviselik a pénztárcájukat, mint a snackek drágulása.
A jelentés megállapította, hogy a globális fogyasztók 89%-a aggódik az infláció miatt, és az ellátási lánc kihívásai sok fogyasztót érintettek. Világszerte az fogyastzók több mint fele (51%) – az Egyesült Államokban 57% – tapasztalt hiányt vagy késedelmet a snack-beszerzésben az elmúlt egy évben és tízből hatan aggódnak amiatt, hogy kedvenc rágcsálnivalójuk elérhető-e a boltok polcain.
A felmérés szerint továbbá a fogyasztók jobban bíznak a nagy fogyasztói márkákban és abban, hogy azokkal könnyebben át tudják vészelni ezt az időszakot, 76%-uk szerint „a nagyobb márkák jobban felkészültek arra, hogy a kihívásokkal teli időkben is jól teljesítsenek”.
Kapcsolódó cikkeink
Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >