A Mondelēz szerint az infláció kevésbé befolyásolja a nassolást, mint az étkezést
A nassolás napi szükséglet – állítja a Mondelez International, hiszen világszerte 71% naponta legalább kétszer nassol. A fogyasztók ráadásul tavaly több snacket fogyasztottak reggelire, ebédre és vacsorára mint 2020-ban.
A Mondelez International a Harriss Poll-lal közösen készített „State of Snacking” című éves jelentése szerint a fogyasztók háromnegyede jelezte, hogy az ételek elkészítéséhez szükséges élelmiszerekért fizetett magasabb árak jobban megviselik a pénztárcájukat, mint a snackek drágulása.
A jelentés megállapította, hogy a globális fogyasztók 89%-a aggódik az infláció miatt, és az ellátási lánc kihívásai sok fogyasztót érintettek. Világszerte az fogyastzók több mint fele (51%) – az Egyesült Államokban 57% – tapasztalt hiányt vagy késedelmet a snack-beszerzésben az elmúlt egy évben és tízből hatan aggódnak amiatt, hogy kedvenc rágcsálnivalójuk elérhető-e a boltok polcain.
A felmérés szerint továbbá a fogyasztók jobban bíznak a nagy fogyasztói márkákban és abban, hogy azokkal könnyebben át tudják vészelni ezt az időszakot, 76%-uk szerint „a nagyobb márkák jobban felkészültek arra, hogy a kihívásokkal teli időkben is jól teljesítsenek”.
Kapcsolódó cikkeink
SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >