A Mondelēz szerint az infláció kevésbé befolyásolja a nassolást, mint az étkezést
A nassolás napi szükséglet – állítja a Mondelez International, hiszen világszerte 71% naponta legalább kétszer nassol. A fogyasztók ráadásul tavaly több snacket fogyasztottak reggelire, ebédre és vacsorára mint 2020-ban.
A Mondelez International a Harriss Poll-lal közösen készített „State of Snacking” című éves jelentése szerint a fogyasztók háromnegyede jelezte, hogy az ételek elkészítéséhez szükséges élelmiszerekért fizetett magasabb árak jobban megviselik a pénztárcájukat, mint a snackek drágulása.
A jelentés megállapította, hogy a globális fogyasztók 89%-a aggódik az infláció miatt, és az ellátási lánc kihívásai sok fogyasztót érintettek. Világszerte az fogyastzók több mint fele (51%) – az Egyesült Államokban 57% – tapasztalt hiányt vagy késedelmet a snack-beszerzésben az elmúlt egy évben és tízből hatan aggódnak amiatt, hogy kedvenc rágcsálnivalójuk elérhető-e a boltok polcain.
A felmérés szerint továbbá a fogyasztók jobban bíznak a nagy fogyasztói márkákban és abban, hogy azokkal könnyebben át tudják vészelni ezt az időszakot, 76%-uk szerint „a nagyobb márkák jobban felkészültek arra, hogy a kihívásokkal teli időkben is jól teljesítsenek”.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve…
Tovább olvasom >A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >