A Mondelēz szerint az infláció kevésbé befolyásolja a nassolást, mint az étkezést
A nassolás napi szükséglet – állítja a Mondelez International, hiszen világszerte 71% naponta legalább kétszer nassol. A fogyasztók ráadásul tavaly több snacket fogyasztottak reggelire, ebédre és vacsorára mint 2020-ban.
A Mondelez International a Harriss Poll-lal közösen készített „State of Snacking” című éves jelentése szerint a fogyasztók háromnegyede jelezte, hogy az ételek elkészítéséhez szükséges élelmiszerekért fizetett magasabb árak jobban megviselik a pénztárcájukat, mint a snackek drágulása.
A jelentés megállapította, hogy a globális fogyasztók 89%-a aggódik az infláció miatt, és az ellátási lánc kihívásai sok fogyasztót érintettek. Világszerte az fogyastzók több mint fele (51%) – az Egyesült Államokban 57% – tapasztalt hiányt vagy késedelmet a snack-beszerzésben az elmúlt egy évben és tízből hatan aggódnak amiatt, hogy kedvenc rágcsálnivalójuk elérhető-e a boltok polcain.
A felmérés szerint továbbá a fogyasztók jobban bíznak a nagy fogyasztói márkákban és abban, hogy azokkal könnyebben át tudják vészelni ezt az időszakot, 76%-uk szerint „a nagyobb márkák jobban felkészültek arra, hogy a kihívásokkal teli időkben is jól teljesítsenek”.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >