A Mondelēz International az amerikai Uplift Foodba fektet
Beszállt a Mondelēz International a prebiotikus élelmiszereket gyártó startupba, az Uplift Foodba, most először a SnackFutures, az édességipari óriás innovációs és vállalkozási központja révén.
A snackgyártás terén vezető vállalat küldetésébe az Uplift Food tökéletesen passzol, hiszen így egyedülálló lehetőségük nyílik a funkcionális élelmiszerek kategóriájának felforgatására olyan snackként fogyasztható termékek piacra dobásával, amely egyben a belek egészségére koncentrál – ezzel pedig beköszönthet a funkcionális snackek korszaka.
A SnackFutures az Uplift Foodnak marketing, disztribúció, K+F, valamint beszerzés terén nyújt stratégiai támogatást. Az Uplift Food alapítója szerint az együttműködés tovább erősíti majd a vállalatot küldetése teljesítésében, azaz, hogy a belek számára egészséges élelmiszerek fogyasztásából minden vásárló profitálhasson.
Kapcsolódó cikkeink
A Mondelēz szerint az infláció kevésbé befolyásolja a nassolást, mint az étkezést
A nassolás napi szükséglet – állítja a Mondelez International, hiszen…
Tovább olvasom >A magyarok széles rétege passzív klímatudatos egy kutatás szerint
A magyarok jobban elismerik a klímaváltozást és annak hatásait, mint…
Tovább olvasom >A BAT a kenderalapú wellness termékeket gyártó Charlotte’s Webbe fektet
A BAT Group mintegy 48,2 millió font (55,2 millió euró)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022: „A Család Különdíja” elismerést a Trade magazin kiadója kapta
Immár nyolcadik alkalommal került sor „Az Év Széchenyi Vállalkozása” díj…
Tovább olvasom >A világgazdaság lassulására készülnek fel a vállalatvezetők
Gazdasági visszaesésre számítanak a vezérigazgatók világszerte – mutat rá az…
Tovább olvasom >Nagy Márton: február-március környékén az élelmiszerárak is tetőzhetnek
Magyarország 1,5 százalékos GDP-bővüléssel elkerülheti idén a recessziót, az infláció…
Tovább olvasom >