A Mondelēz International az amerikai Uplift Foodba fektet
Beszállt a Mondelēz International a prebiotikus élelmiszereket gyártó startupba, az Uplift Foodba, most először a SnackFutures, az édességipari óriás innovációs és vállalkozási központja révén.
A snackgyártás terén vezető vállalat küldetésébe az Uplift Food tökéletesen passzol, hiszen így egyedülálló lehetőségük nyílik a funkcionális élelmiszerek kategóriájának felforgatására olyan snackként fogyasztható termékek piacra dobásával, amely egyben a belek egészségére koncentrál – ezzel pedig beköszönthet a funkcionális snackek korszaka.
A SnackFutures az Uplift Foodnak marketing, disztribúció, K+F, valamint beszerzés terén nyújt stratégiai támogatást. Az Uplift Food alapítója szerint az együttműködés tovább erősíti majd a vállalatot küldetése teljesítésében, azaz, hogy a belek számára egészséges élelmiszerek fogyasztásából minden vásárló profitálhasson.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarországi M&A-piac továbbra is lendületben van
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszakba lépnek a lakossági befektetések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >