A Mondelēz International az amerikai Uplift Foodba fektet
Beszállt a Mondelēz International a prebiotikus élelmiszereket gyártó startupba, az Uplift Foodba, most először a SnackFutures, az édességipari óriás innovációs és vállalkozási központja révén.
A snackgyártás terén vezető vállalat küldetésébe az Uplift Food tökéletesen passzol, hiszen így egyedülálló lehetőségük nyílik a funkcionális élelmiszerek kategóriájának felforgatására olyan snackként fogyasztható termékek piacra dobásával, amely egyben a belek egészségére koncentrál – ezzel pedig beköszönthet a funkcionális snackek korszaka.
A SnackFutures az Uplift Foodnak marketing, disztribúció, K+F, valamint beszerzés terén nyújt stratégiai támogatást. Az Uplift Food alapítója szerint az együttműködés tovább erősíti majd a vállalatot küldetése teljesítésében, azaz, hogy a belek számára egészséges élelmiszerek fogyasztásából minden vásárló profitálhasson.
Kapcsolódó cikkeink
A pakisztáni gyártásba invesztál a Mondelez
Finanszírozást két beludzsisztáni gyártóüzem kapja. A Mondelez International mintegy 5…
Tovább olvasom >Újra gyártják az Oreót a frontvonal mellett
A Mondelez International bejelentette, hogy újraindítja az Oreo kekszek gyártását…
Tovább olvasom >Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >