A Mondelēz International az amerikai Uplift Foodba fektet
Beszállt a Mondelēz International a prebiotikus élelmiszereket gyártó startupba, az Uplift Foodba, most először a SnackFutures, az édességipari óriás innovációs és vállalkozási központja révén.
A snackgyártás terén vezető vállalat küldetésébe az Uplift Food tökéletesen passzol, hiszen így egyedülálló lehetőségük nyílik a funkcionális élelmiszerek kategóriájának felforgatására olyan snackként fogyasztható termékek piacra dobásával, amely egyben a belek egészségére koncentrál – ezzel pedig beköszönthet a funkcionális snackek korszaka.
A SnackFutures az Uplift Foodnak marketing, disztribúció, K+F, valamint beszerzés terén nyújt stratégiai támogatást. Az Uplift Food alapítója szerint az együttműködés tovább erősíti majd a vállalatot küldetése teljesítésében, azaz, hogy a belek számára egészséges élelmiszerek fogyasztásából minden vásárló profitálhasson.
Kapcsolódó cikkeink
Kínában terjeszkedik a Mondeléz International
A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert…
Tovább olvasom >Egymilliárd dollárt tervez befektetni a Coca-Cola Nigériában
A Coca-Cola bejelentette, hogy az elkövetkező öt évben 1 milliárd…
Tovább olvasom >Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >