A Molson Coors szénsavmentes frissítőkön dolgozik a Z-generációval
A portfólió-innovációs stratégiáját előmozdító az italóriás bejelentette, hogy Happy Thursday néven olyan szénsavmentes üdítőt fejlesztett, amelyhez egy fiatal fogyasztókból álló panel meglátásait használta fel.
A Molson Coors legutóbbi bejelentése a fiatal fogyasztóknak szóló Happy Thursday elnevezésű szénsavmentes üdítőital-termékcsaládjáról szólt. A vállalat elmondta, hogy az italt egy Z-generációs fogyasztói panel tagjainak meglátásai alapján alkotta meg.
A termékcsalád 2024 márciusában debütál négy – eper, ananász-csillaggyümölcs, fekete cseresznye és mangó-passiógyümölcs – ízben. A 350 ml-es dobozban kapható ital alkoholtartalma 4,4% lesz.
Az italgyártó óriás elmondta, hogy egy olyan dobozos, szénsavmentes és alacsony alkoholtartalmú ital kifejlesztését tűzte ki célul, amely megoldást jelenthet a puffadást és égő érzést elkerülni kívánó fogyasztók számára.
A Molson Coors célja, hogy a közeljövőben nettó árbevételének egyharmada prémium italkínálatából származzon, 2023-ban pedig az értékesítés 28%-át tegyék ki a felső kategóriás italok.
Kapcsolódó cikkeink
Felmondani csak az öregek szoktak, a Z generáció csak simán nem megy be többet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Gen Z vásárlási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Klímavédelmi felügyeleti díj: közeleg a befizetési határidő
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A palócleves nem palóc – így született meg a magyar gasztronómia egyik ikonikus étele
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >