A Molson Coors szénsavmentes frissítőkön dolgozik a Z-generációval
A portfólió-innovációs stratégiáját előmozdító az italóriás bejelentette, hogy Happy Thursday néven olyan szénsavmentes üdítőt fejlesztett, amelyhez egy fiatal fogyasztókból álló panel meglátásait használta fel.
A Molson Coors legutóbbi bejelentése a fiatal fogyasztóknak szóló Happy Thursday elnevezésű szénsavmentes üdítőital-termékcsaládjáról szólt. A vállalat elmondta, hogy az italt egy Z-generációs fogyasztói panel tagjainak meglátásai alapján alkotta meg.
A termékcsalád 2024 márciusában debütál négy – eper, ananász-csillaggyümölcs, fekete cseresznye és mangó-passiógyümölcs – ízben. A 350 ml-es dobozban kapható ital alkoholtartalma 4,4% lesz.
Az italgyártó óriás elmondta, hogy egy olyan dobozos, szénsavmentes és alacsony alkoholtartalmú ital kifejlesztését tűzte ki célul, amely megoldást jelenthet a puffadást és égő érzést elkerülni kívánó fogyasztók számára.
A Molson Coors célja, hogy a közeljövőben nettó árbevételének egyharmada prémium italkínálatából származzon, 2023-ban pedig az értékesítés 28%-át tegyék ki a felső kategóriás italok.
Kapcsolódó cikkeink
Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Csökkent a munkahelyi stabilitásérzet a fiataloknál
Visszaesés látható a dolgozó fiataloknál: a munkahelyüket csak 51 százalékuk…
Tovább olvasom >GEN Z Report: Hogyan alakítja a Z-generáció az FMCG-piacot?
Az elmúlt évek során a Z-generáció, azaz az 1995 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >