A MOL sokat nyújt kollégái számára
A MOL olyat tud nyújtani a kollégái számára, ami a legnagyobb érték a mai világban: biztos munkahelyet, stabil jövőképet, kiszámíthatóságot.
– Olyan munkakörnyezetet teremtettünk munkavállalóink részére, ahol teret adunk a tehetségnek, és mindenkiből a legjobbat hozzuk ki – vallja Fekete László, HR-igazgató. – Eredményeinket magunknak köszönhetjük: sikereink alapját a munkatársaink jelentik. Szakmailag felkészült, elkötelezett munkavállalók nélkül nem tartanánk ott, ahol.
A vállalatnál úgy vélik, mindennek alapját az jelenti, hogy megtalálják a legfelkészültebb szakembereket a világ bármely pontján. Ennek érdekében indították el a fiatalokat megszólító tehetségkutató programjaikat: a diákoknak Freshhh-t, valamint a frissdiplomásoknak szóló GROWWW-t. Kiválasztási programjaikban ambiciózus kollégákat keresnek, akik munkájának köszönhetően még sikeresebb lehet a MOL.
– Két fő területre fókuszálunk: egyrészt el kell érnünk a tehetséges szakembereket, másrészt meg is kell őket tudnunk tartani. Olyan környezetet teremtettünk, amely biztosítja, hogy munkatársaink elégedettek legyenek helyzetükkel és elkötelezettek legyenek a vállalat iránt. A versenyképes bérpolitikánk mellett változatos munkavállalói ösztönző-programokat is folytatunk – mondja Fekete László.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A magyarok többségének jó a kapcsolata a kollégáival és ezen a home office sem változtatott
Tízből hét hazai munkavállaló szerint jó a légkör a munkahelyén,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >