A Mol megvásárolja a magyarországi Marché éttermeket működtető vállalatot
Megvásárolja a Mol a Marché International vállalatot, amely kilenc magyarországi Marché éttermet működtet töltőállomások mellett – közölte a Mol Magyarország csütörtökön az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a megállapodás összhangban van a Mol csoport frissített hosszú távú stratégiájával, amely kiemelt hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére.
A közlemény idézi Ratatics Pétert, a Mol csoport fogyasztói szolgáltatások ügyvezető igazgatóját, aki hangsúlyozta: az éttermek kulcsfontosságú töltőállomások mellett találhatók, így komplex szolgáltatási pontokat hozhatnak létre a Fresh Corner márka alatt.
A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció alapján a Mol a töltőállomásain nemcsak üzemanyagot, hanem kávét, szendvicseket és péksüteményeket is kínál. A vásárlók már 185 helyszínen találkozhatnak a lánccal. A koncepció nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztói szolgáltatások üzletág 2020-ban rekord eredménnyel, 510 millió dollárral (156 milliárd forinttal) növelte a vállalatcsoport kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredményét (EBITDA) – közölte a Mol.
A tranzakció zárásához szükséges egyebek mellett a versenyhatósági jóváhagyás. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Bérek és bevételek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Chez mélyhűtő!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI-ügynökök a vendéglátásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olasz konyha 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kétdimenziós étterem – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >