A MOL-é a legjobb reakcióidő
Január végén a MOL NyRt. elsőként kezdte meg a nem vényköteles gyógyszerek eladását négy budapesti, valamint egy veszprémi töltőállomásán. „A MOL célja, hogy a vevők minél szélesebb körű kiszolgálását biztosítsa. Minden olyan üzleti lehetőséget megragadunk, amely ezt lehetővé teszi” – indokolta egy sajtóközleményben Geszti László, a MOL-csoport Lakossági Szolgáltatások Divízió ügyvezető igazgatója, hogy miért kezdték meg ilyen gyorsan a gyógyszerforgalmazást.
A MOL első körben ötven terméket – elsősorban fájdalom- és lázcsillapító szereket, vitaminkészítményeket – árul a kasszafronton felállított zárt szekrényekből, de a felmerülő igények és tapasztalatok függvényében további egységeket is bevonnak az értékesítésbe, és bővítik a forgalmazott szerek kínálatát is. Az árakkal kapcsolatban Geszti László leszögezi: árkövető politikát kívánnak folytatni már csak azért is, mivel a piac csak egy nagyon kis szeletét tudhatja magáénak az olajcég.
A MOL az információs rendszert saját költségén építette ki, a kutanként százezer forint körüli beruházás megtérülésére nincsenek előzetes számítások.
– Felbecsülhetetlen a várható forgalom mértéke, legalább féléves tapasztalatra van szükség ahhoz, hogy dönteni tudjunk a további lépésekről – mondta a Lakossági Szolgáltatások Divízió ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >