A MOL-é a legjobb reakcióidő
Január végén a MOL NyRt. elsőként kezdte meg a nem vényköteles gyógyszerek eladását négy budapesti, valamint egy veszprémi töltőállomásán. „A MOL célja, hogy a vevők minél szélesebb körű kiszolgálását biztosítsa. Minden olyan üzleti lehetőséget megragadunk, amely ezt lehetővé teszi” – indokolta egy sajtóközleményben Geszti László, a MOL-csoport Lakossági Szolgáltatások Divízió ügyvezető igazgatója, hogy miért kezdték meg ilyen gyorsan a gyógyszerforgalmazást.
A MOL első körben ötven terméket – elsősorban fájdalom- és lázcsillapító szereket, vitaminkészítményeket – árul a kasszafronton felállított zárt szekrényekből, de a felmerülő igények és tapasztalatok függvényében további egységeket is bevonnak az értékesítésbe, és bővítik a forgalmazott szerek kínálatát is. Az árakkal kapcsolatban Geszti László leszögezi: árkövető politikát kívánnak folytatni már csak azért is, mivel a piac csak egy nagyon kis szeletét tudhatja magáénak az olajcég.
A MOL az információs rendszert saját költségén építette ki, a kutanként százezer forint körüli beruházás megtérülésére nincsenek előzetes számítások.
– Felbecsülhetetlen a várható forgalom mértéke, legalább féléves tapasztalatra van szükség ahhoz, hogy dönteni tudjunk a további lépésekről – mondta a Lakossági Szolgáltatások Divízió ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Cukorbeteg Barbie babát jelentett be a Mattel
Idén egy különleges Barbie bővíti a Mattel sokszínűséget célzó játékcsaládját:…
Tovább olvasom >