A MOL-é a legjobb reakcióidő
Január végén a MOL NyRt. elsőként kezdte meg a nem vényköteles gyógyszerek eladását négy budapesti, valamint egy veszprémi töltőállomásán. „A MOL célja, hogy a vevők minél szélesebb körű kiszolgálását biztosítsa. Minden olyan üzleti lehetőséget megragadunk, amely ezt lehetővé teszi” – indokolta egy sajtóközleményben Geszti László, a MOL-csoport Lakossági Szolgáltatások Divízió ügyvezető igazgatója, hogy miért kezdték meg ilyen gyorsan a gyógyszerforgalmazást.
A MOL első körben ötven terméket – elsősorban fájdalom- és lázcsillapító szereket, vitaminkészítményeket – árul a kasszafronton felállított zárt szekrényekből, de a felmerülő igények és tapasztalatok függvényében további egységeket is bevonnak az értékesítésbe, és bővítik a forgalmazott szerek kínálatát is. Az árakkal kapcsolatban Geszti László leszögezi: árkövető politikát kívánnak folytatni már csak azért is, mivel a piac csak egy nagyon kis szeletét tudhatja magáénak az olajcég.
A MOL az információs rendszert saját költségén építette ki, a kutanként százezer forint körüli beruházás megtérülésére nincsenek előzetes számítások.
– Felbecsülhetetlen a várható forgalom mértéke, legalább féléves tapasztalatra van szükség ahhoz, hogy dönteni tudjunk a további lépésekről – mondta a Lakossági Szolgáltatások Divízió ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >