A MOL az új típusú üzleti képességek fontosságát hangsúlyozza
A március 7-i Microsoft Retail Day konferencia szakmai előadásai között a MOL fejlesztéseivel is megismerkednek majd a résztvevők.
Fresh Corner – A retail digitalizáció útján című előadásában Stekl László, a MOL Fogyasztói Szolgáltatások IT igazgatója bemutatja, hogyan segítik a digitalizációs megoldások az ügyfelek számára adott kényelmi szolgáltatások és személyre szabott ajánlatok kialakítását, amelyek a jövőben a vállalat kiskereskedelmi eredményeinek növekedését és a fogyasztói elégedettség növelését szolgálják.
– Ehhez természetesen szükség van a digitalizációs stratégia elkészítésére, és annak fegyelmezett megvalósítására – emeli ki Stekl László. – Olyan új típusú üzleti képességekről lesz majd szó, mint a Digital Account, a one-to-all, one-to-many és one-to-one kereskedelmi ajánlatok, az e-commerce, a data analytics, a next best offer, a master data management és a különböző fizetési megoldások. Ezek megvalósításához pedig olyan digitális IT képességek kialakítása szükséges, mint a Data Lake és Data Warehouse, a gépi tanulás, a mesterséges intelligencia, a customer relationship rendszer, a loyalty, a kampány motor, IoT és API Gatway, valamint a valós idejű integráció – részletezi a szakember előadásának kulcsfogalmait.
Március 7-én, Magyarországon első alkalommal kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják. A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú fejlesztéseket és eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva, hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést.
A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb hazai és külföldi fejlesztéseket.
A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.com/profile/6217181
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Mindent elhisznek a fiatalok a gépnek
Az EY, a Microsoft és a TeachAI tanulmánya szerint a…
Tovább olvasom >Mol: egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra
Egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra,…
Tovább olvasom >Magyarország legkedveltebb hot-dogja: a MOL Fresh Corner hot-dog!
A MOL Fresh Corner hot-dogja immár hivatalosan is Magyarország legkedveltebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Amikor a művészet életformáló erővé válik – Inspiráció a vezetésben és a mindennapokban az ESSCA rendezvényén
Az ESSCA School of Management budapesti kampusza a ZEMA porcelánékszer-manufaktúrával…
Tovább olvasom >