A MOL az új típusú üzleti képességek fontosságát hangsúlyozza
A március 7-i Microsoft Retail Day konferencia szakmai előadásai között a MOL fejlesztéseivel is megismerkednek majd a résztvevők.
Fresh Corner – A retail digitalizáció útján című előadásában Stekl László, a MOL Fogyasztói Szolgáltatások IT igazgatója bemutatja, hogyan segítik a digitalizációs megoldások az ügyfelek számára adott kényelmi szolgáltatások és személyre szabott ajánlatok kialakítását, amelyek a jövőben a vállalat kiskereskedelmi eredményeinek növekedését és a fogyasztói elégedettség növelését szolgálják.
– Ehhez természetesen szükség van a digitalizációs stratégia elkészítésére, és annak fegyelmezett megvalósítására – emeli ki Stekl László. – Olyan új típusú üzleti képességekről lesz majd szó, mint a Digital Account, a one-to-all, one-to-many és one-to-one kereskedelmi ajánlatok, az e-commerce, a data analytics, a next best offer, a master data management és a különböző fizetési megoldások. Ezek megvalósításához pedig olyan digitális IT képességek kialakítása szükséges, mint a Data Lake és Data Warehouse, a gépi tanulás, a mesterséges intelligencia, a customer relationship rendszer, a loyalty, a kampány motor, IoT és API Gatway, valamint a valós idejű integráció – részletezi a szakember előadásának kulcsfogalmait.
Március 7-én, Magyarországon első alkalommal kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják. A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú fejlesztéseket és eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva, hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést.
A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb hazai és külföldi fejlesztéseket.
A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.com/profile/6217181
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Mészáros Lőrinc jelentős nyereséggel értékesítette a karcagi műanyag-feldolgozót a Molnak
A G7 beszámolója szerint jelentős haszonnal adta el Mészáros Lőrinc…
Tovább olvasom >Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Közép-Európában a csehek a legnagyobb kávéfogyasztók, de csak minimális előnnyel…
Tovább olvasom >Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >