A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
A Cisco tanulmánya szerint a mobil eszközök fontos növekedési lehetőséget jelentenek a kiskereskedelmi ágazatban, mivel új vásárlási csatornát kínálnak a fogyasztók számára.A cég e-kereskedelmi tanulmánya
azt jelzi, hogy a mobil eszközök rohamléptekben
zárkóznak fel az üzletekhez, webhelyekhez és
termékkatalógusokhoz, és egyenrangú
kiskereskedelmi értékesítési csatornává
nőtték ki magukat. A közösségi hálózatok
térnyerése és a mobil technológiák
fejlődése újraértelmezte az online felhasználói
élmény fogalmát, így a kiskereskedők
számára lehetőség nyílik arra, hogy
mobil stratégia kialakításával új
bevételi forrásokhoz jussanak. A tanulmányt a
Cisco globális stratégiai tanácsadó
részlegeként ismert Internet Business Solutions Group
(IBSG) készítette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >