A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
A Cisco tanulmánya szerint a mobil eszközök fontos növekedési lehetőséget jelentenek a kiskereskedelmi ágazatban, mivel új vásárlási csatornát kínálnak a fogyasztók számára.A cég e-kereskedelmi tanulmánya
azt jelzi, hogy a mobil eszközök rohamléptekben
zárkóznak fel az üzletekhez, webhelyekhez és
termékkatalógusokhoz, és egyenrangú
kiskereskedelmi értékesítési csatornává
nőtték ki magukat. A közösségi hálózatok
térnyerése és a mobil technológiák
fejlődése újraértelmezte az online felhasználói
élmény fogalmát, így a kiskereskedők
számára lehetőség nyílik arra, hogy
mobil stratégia kialakításával új
bevételi forrásokhoz jussanak. A tanulmányt a
Cisco globális stratégiai tanácsadó
részlegeként ismert Internet Business Solutions Group
(IBSG) készítette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >