A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
A Cisco tanulmánya szerint a mobil eszközök fontos növekedési lehetőséget jelentenek a kiskereskedelmi ágazatban, mivel új vásárlási csatornát kínálnak a fogyasztók számára.A cég e-kereskedelmi tanulmánya
azt jelzi, hogy a mobil eszközök rohamléptekben
zárkóznak fel az üzletekhez, webhelyekhez és
termékkatalógusokhoz, és egyenrangú
kiskereskedelmi értékesítési csatornává
nőtték ki magukat. A közösségi hálózatok
térnyerése és a mobil technológiák
fejlődése újraértelmezte az online felhasználói
élmény fogalmát, így a kiskereskedők
számára lehetőség nyílik arra, hogy
mobil stratégia kialakításával új
bevételi forrásokhoz jussanak. A tanulmányt a
Cisco globális stratégiai tanácsadó
részlegeként ismert Internet Business Solutions Group
(IBSG) készítette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >