A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
A Cisco tanulmánya szerint a mobil eszközök fontos növekedési lehetőséget jelentenek a kiskereskedelmi ágazatban, mivel új vásárlási csatornát kínálnak a fogyasztók számára.A cég e-kereskedelmi tanulmánya
azt jelzi, hogy a mobil eszközök rohamléptekben
zárkóznak fel az üzletekhez, webhelyekhez és
termékkatalógusokhoz, és egyenrangú
kiskereskedelmi értékesítési csatornává
nőtték ki magukat. A közösségi hálózatok
térnyerése és a mobil technológiák
fejlődése újraértelmezte az online felhasználói
élmény fogalmát, így a kiskereskedők
számára lehetőség nyílik arra, hogy
mobil stratégia kialakításával új
bevételi forrásokhoz jussanak. A tanulmányt a
Cisco globális stratégiai tanácsadó
részlegeként ismert Internet Business Solutions Group
(IBSG) készítette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >