A mobiltechnológia forradalma
„A mobiltechnológia forradalmasítja az üzleti világ és a fogyasztók közti kapcsolatot!” Ez volt a mottója az első ízben megrendezett GS1 MobileCom Day konferenciának, ahol elismert nemzetközi és hazai szakemberek mutatták be a legújabb mobilalkalmazások nyújtotta lehetőségeket, amelyek gyökeresen változtatják meg a jövő fogyasztási szokásait, az ellátási láncok működését és a marketinglehetőségeket szerte a világon. Az esemény keretein belül került sor a 2010-es GINNT Expo aktuális témáinak felvezetésére is.A nemzetközi esemény több mint 35 ország GS1 tagszervezetének összefogásával jött létre. A közel 2 000 résztvevő összesen 200 élő adást, valamint 6 webináriumot hallgathatott meg, 3 időzónában. Kurucz Péter, a GS1 Magyarország vezető szakértője előadásában a szabványokon alapuló mobilalkalmazások hozzáadott értékét, valamint a GS1 szervezet mobilalkalmazásokhoz kapcsolható fejlesztési irányait mutatta be. A kereskedelmi termékek, szolgáltatások, cégek és fizikai helyek, dokumentumok azonosítására szolgál a globálisan egyedi azonosítószámok rendszere. Tőlük elválaszthatatlanok a vonalkódok, vagy újabban a kétdimenziós DataMatrix-kód. Ezek költséghatékony alapot képeznek a fogyasztói igényeket is kielégítő mobilalkalmazásokhoz – köszönhetően annak, hogy egyre több mobiltelefon-típus képes ezek leolvasására.
Huber Kornél, az Origo kereskedelmi vezetője, a Szolnok-Szandaszőlősön nemrégiben megnyílt Coop Future Store-ban bemutatott infokommunikációs eszközök és intelligens adathálózat előnyeit ismertette, amelyek például árufelismerő mérleggel, elektronikus árcímkékkel és interaktív borajánló terminállal segítik a vásárlókat. A szakember kiemelte a mobil kuponok jelentőségét és széles körű alkalmazási lehetőségeiket, amelyekre a nemzetközi gyakorlatban is számtalan sikeres példa mutatkozik. A mobilalkalmazásokat fejlesztő Mobile Engine alapítója, Dálnoki Ádám, előadásában az okostelefonok dominanciáját és a mobilapplikációk forradalmát prognosztizálta, ami jelentős hatással lesz a kereskedelmi folyamatokra. Emellett a mobilkommunikáció különösen hatékony eszköz lehet a vállalatirányításban is, hiszen használatukkal átláthatóbb, költséghatékonyabb és irányíthatóbb vállalati rendszerek működhetnek, ráadásul magasabb szolgáltatási színvonalat nyújtva az ügyfeleknek. Az új generációs vonalkódokkal és a mobiltechnológia rohamos terjedésével az igazán modern, digitalizált fogyasztás tehát már nem csak álom.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >