A Mizse harmadszor is kiérdemelte Az Év Terméke Díjat
A Mizse 1,5 literes szénsavmentes természetes ásványvíz nyerte el „Az Év Terméke Díj 2019” elismerést azzal, hogy az Inspira Visionary Research által végzett közvélemény-kutatás eredményeként megszerezte a szénsavmentes kategória első helyét. A Mizse idén harmadik alkalommal érdemelte ki a világ legrangosabb innovációs termékdíjazási rendszere, a Product of the Year ezen díját.
A Product of the Year világszerte közel 3 milliárd fogyasztót ér el több mint 40 országban. Magyarországon (2019. március 4-én) 8. alkalommal, 20 kategóriában hirdettek nyerteseket. A nevezett termékeket elsőként egy szakmai grémium pontozza, majd a legnépszerűbbeket maguk a hazai fogyasztók választják ki az Inspira Visionary Research 2 000 fős, nagy-mintás közvélemény-kutatás keretében.
Mizse 1 5 L Szensavmentes EvtermekedijA kutatásban résztvevők az attraktivitás, az innováció és az elégedettség szempontjait vizsgálva szavaztak. Az eredmények szerint a másfél literes szénsavmentes Mizse mindhárom dimenzióban a legjobbnak bizonyult. A megkérdezettek háromnegyede (76 százaléka) kóstolta már a terméket, 100 kipróbáló közül 96 fejezte ki elégedettségét, az attraktivitást és az újítást tekintve pedig ez az arány 80 százalék volt. A Magyarvíz Kft. zászlóshajójának számító Mizse megítélése ebben a megméretésben elsősorban a fiatalok – a 15-29 éves korosztály –, illetve a dél-alföldi és dél-dunántúli lakosok körében volt a legkedvezőbb.
„2012 és 2013 után a Mizse ismét kiválóan megfelelt mindegyik feltételnek, és ebben a saját fejlesztésű robocop palackunk is komoly szerepet játszott. A négyzetalakú csomagolást tavaly tavasszal vezettük be, amit a visszajelzések szerint vásárlóink is nagyon megkedveltek” – mondta a díj átvétele alkalmából Balog Zoltán, a Magyarvíz Kft. kereskedelmi igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >