A minőségi kávézás élménye
A gasztronómiában már egy ideje kibontakozóban van Magyarországon is a „slow food” mozgalom, aminek keretében egyre inkább a minőségi alapanyagok kerülnek az előtérbe, míg magának az étkezésnek, így vele együtt a kávézásnak is egyre több és minőségibb időt szentelnek az emberek.
Ennek eredményeképpen egyre többen térnek vissza a szemes kávéhoz, amelyet otthon őrölnek meg, majd utána gondosan elkészítenek: nincs is annál jobb, mint élvezni a frissen őrölt kávé illatát, és még jobb, ha ezt otthon tehetjük meg. A Douwe Egberts Omnia Barista editions 100% arabica kávéi tökéletes választás, ha nemcsak a kedvenc kávézójában, de otthon is szeretné élvezni a minőségi kávézás élményét.
A különösen gazdag, de ugyanakkor kiegyensúlyozott és lágy aromák érdekében a kávészemeket lassan pörköltük: hosszabb ideig és alacsonyabb hőmérsékleten, mint a hagyományos eljárás idején.
A klasszikus Omnia ízvilággal ellentétben egy teljesen új ízvilágot képvisel a Barista editions termékcsalád a Douwe Egberts Omnia portfóliójában a kíméletes, lassú pörkölésnek és a 100% arabica kávészemeknek köszönhetően. A bársonyos Cremoso vagy a lendületes Espresso Mezzo mellett a területszelektált Brasil variánst is érdemes lesz kipróbálni.
Az Omnia Barista editions szemes kávéi UTZ tanúsítvánnyal is el vannak látva, ami szintén a kiemelkedő minőséget támasztja alá. Az „UTZ Certified” egy fenntarthatósági program, amelynek keretében a gazdák jobb termelési és mezőgazdasági gyakorlatokat sajátíthatnak el, a gazdák jobb terméshez, ezzel magasabb jövedelemhez juthatnak, méltányos megélhetést biztosítva maguknak és családjuknak. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Plasztikus kávétörténet – A nap videója
Alapelvünk, hogy A nap videója rovat filmjei csak kivételes esetben…
Tovább olvasom >Durván drágulhat a kávé
A jövő évtől szűkös ellátással és magasabb kávéárakkal kell szembesülniük…
Tovább olvasom >Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában
Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >