A minőségi kávézás élménye
A gasztronómiában már egy ideje kibontakozóban van Magyarországon is a „slow food” mozgalom, aminek keretében egyre inkább a minőségi alapanyagok kerülnek az előtérbe, míg magának az étkezésnek, így vele együtt a kávézásnak is egyre több és minőségibb időt szentelnek az emberek.
Ennek eredményeképpen egyre többen térnek vissza a szemes kávéhoz, amelyet otthon őrölnek meg, majd utána gondosan elkészítenek: nincs is annál jobb, mint élvezni a frissen őrölt kávé illatát, és még jobb, ha ezt otthon tehetjük meg. A Douwe Egberts Omnia Barista editions 100% arabica kávéi tökéletes választás, ha nemcsak a kedvenc kávézójában, de otthon is szeretné élvezni a minőségi kávézás élményét.
A különösen gazdag, de ugyanakkor kiegyensúlyozott és lágy aromák érdekében a kávészemeket lassan pörköltük: hosszabb ideig és alacsonyabb hőmérsékleten, mint a hagyományos eljárás idején.
A klasszikus Omnia ízvilággal ellentétben egy teljesen új ízvilágot képvisel a Barista editions termékcsalád a Douwe Egberts Omnia portfóliójában a kíméletes, lassú pörkölésnek és a 100% arabica kávészemeknek köszönhetően. A bársonyos Cremoso vagy a lendületes Espresso Mezzo mellett a területszelektált Brasil variánst is érdemes lesz kipróbálni.
Az Omnia Barista editions szemes kávéi UTZ tanúsítvánnyal is el vannak látva, ami szintén a kiemelkedő minőséget támasztja alá. Az „UTZ Certified” egy fenntarthatósági program, amelynek keretében a gazdák jobb termelési és mezőgazdasági gyakorlatokat sajátíthatnak el, a gazdák jobb terméshez, ezzel magasabb jövedelemhez juthatnak, méltányos megélhetést biztosítva maguknak és családjuknak. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >