A minőség mindig nyer!

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 02. 29. 08:00

A fenti címben olvasható szlogent választotta 2008-ra az STI Petőfi Nyomda. A német tulajdonban lévő cég január végén tartotta „Színház az üzletben” rendezvényét a Westend City Center Cinema Palace egyik termében. A nyomtatott, hajtogatott karton- és hullámkarton dobozokat, tekercses öntapadó címkéket gyártó és displaymegoldásokat kínáló cég hazai és külföldi vezetősége mutatta be a kecskeméti gyár új szolgáltatásait szakmai partnereiknek, üzletfeleiknek.
A cég prezentációi között meghívott előadók is szerepeltek. Kozák Ákos, a GfK igazgatója a háztartások vásárlási trendjeiről és a kereskedelmi piac alakulásáról tartott előadást, majd dr. Józsa László egyetemi docens a magyarországi in-store lehetséges fejlődési irányai­ról beszélt.
Az 1800-as évek közepén alapított vállalkozás ma 420 főt foglalkoztat Kecskeméten, és éves forgalma eléri az 50 millió eurót. A januári bemutatón kiemelt figyelmet kaptak a displayek, hiszen a cég életében ezek a termékek kerültek fókuszba. Négy kategóriában kínál partnerséget az STI: a logisztikai, az élmény- és a tartós displayek, valamint a POS-dekorációk körében.
A logisztikai displayek modulrendszerű alap- és változtatható tálcás megoldásai leginkább egy nagy polcra kész csomagolást mutatnak.
A tároló displayek az outside-in fejlesztéssel a display és a hozzá tartozó poszter hangsúlyosabb megjelenést biztosít.
A távolból is a polchoz vonzani a vásárlókat nem mindenkinek kihívás: a shop-in-shop megoldásokat, a háromdimenziós csábításokat a kozmetikai termékeknél alkalmazzák ma már szép számmal, de ez kivitelezhető az élelmiszer és ital kategóriáknál is megfelelő polchelyettesítő displayekkel.

Kapcsolódó cikkeink