A Milka őszi kampányával a Magyar Vöröskereszt munkáját támogatja
A Milka hosszú évek óta támogatja a Magyar Vöröskeresztet. A leginkább rászorulók megsegítése érdekében hazánk legkedveltebb csokoládémárkája az őszi promóciója nyertesei által megnyert ugyanazon összeget felajánlotta a humanitárius szervezetnek. A kampány során összegyűlt 1 900 000 forintot a Milka nevében Liptai Claudia adta át Kardos Istvánnak, a Magyar Vöröskereszt főigazgatójának.
A Milka 2015-ben 10 millió forinttal támogatta a Magyar Vöröskereszt öt kiemelt tevékenységét, idén tavasszal pedig országszerte 8 tonnányi húsvéti édesség került a Milka jóvoltából a járványhelyzet miatt nehéz helyzetbe került családokhoz.
Liptai Claudia és a Milka együttműködése nem újkeletű. Claudia gyermekkora óta igazi Milka rajongó. Számos alkalommal csatlakozott már a Milka gyengédséget hirdető kampányaihoz, így a Mondelez székesfehérvári csokoládégyárában gyártott Milka Waves, valamint az ugyanitt készülő TUC és LU kekszes táblás csokoládék promócióihoz is.
„A Milka nekem több, mint csoki. Olyan emlékeket idéz fel bennem, amiket leginkább szeretek az életemben, a gyermekkor legjobb pillanatait. Amikor felhőtlenül átadhattam magam a semmi máshoz nem hasonlítható íznek. A Milka ott nyújt segítséget, ahol a legnagyobb szükség van rá. Ezért örömteli, hogy ebben a kampányban is részt vehettem, hiszen a csokoládé mellett a jótékonyság is főszerepet kapott” – mondta Liptai Claudia.
Az influencer együttműködés mellett, a promóció támogatásaként digitális és social media elemek, tévés megjelenések és in store megoldások is a kampány részét képezték.
Kapcsolódó cikkeink
60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
A fenntarthatóság jegyében új csomagolási megoldást tesztel legújabb együttműködésében a…
Tovább olvasom >Génszerkesztéssel óvná a csokoládé jövőjét a Mars
A Snickers és M&M’s édességek gyártója, a Mars a Pairwise…
Tovább olvasom >A gasztronómia világa újra a chocoMe-re figyel
A magyar kézműves csokoládémárka, a chocoMe ismét letette névjegyét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >