A Mielét választották minden idők legjobb márkájának
Az elmúlt évtizedben egyetlen márkát sem értékeltek olyan nagyra a németországi vásárlók, mint a Mielét– ez derült ki a német „bestbrands” márkafigyelő által nyilvánosságra hozott listából, mely a legjobban teljesítő márkákat jegyzi.
A kezdeményezés tizedik évfordulóján az egyedülálló és innovatív háztartási készülékeket gyártó Miele megkapta a „bestproductbrand” díjat, illetve a „bestbrandever” különdíját is bezsebelte a német vállalat.
A „bestbrands” lista helyezéseit a Gfk által végzett felmérés adatai alapján állapították meg. A felmérés kb. 40 iparág legkiemelkedőbb márkáinak piaci sikerét vizsgálta, emellett reprezentatív mintaként összesen 5000 vásárlót választottak ki és kértek meg arra, hogy vessék össze a legsikeresebb termék- és cégmárkákat márkahűség, minőség, elismertség és nemzetköziség alapján. Ez a lista – melynek adatait 2004 óta évente bővítik – Németországban az egyetlen, amely a cégeket piaci sikerességük és fogyasztói elismertségük alapján egyaránt vizsgálja.
A „bestbrandever” díj az adatgyűjtés kezdete óta számított összesített eredményt tükrözi. „Ez a díj a márkába vetett, hosszú évek óta tartó bizalmat és a márka kitartó sikerét jelzi. Tulajdonképpen vásárlóinktól kaptuk, és minden egyes dolgozónknak szól. Ezért ez a legértékesebb dicséret, amit egy cég valaha is kaphat” – nyilatkozta Dr. Reinhard Zinkann, a Miele ügyvezetője és társtulajdonosa a müncheni BayerischerHof Hotelben megrendezett „bestbrands” gálán.
A Miele 2005 óta minden évben a tíz legjobb termékmárka listájának élmezőnyében szerepel, sőt 2009-ben az élen végzett. 2007 óta jegyzik a háztartási készülékeket gyártók top 10-es listáján is, 2007-ben a Miele lett a legjobb. Jelenleg a Miele mindkét mezőnyben a negyedik helyen szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >