A Mielét választották minden idők legjobb márkájának
Az elmúlt évtizedben egyetlen márkát sem értékeltek olyan nagyra a németországi vásárlók, mint a Mielét– ez derült ki a német „bestbrands” márkafigyelő által nyilvánosságra hozott listából, mely a legjobban teljesítő márkákat jegyzi.
A kezdeményezés tizedik évfordulóján az egyedülálló és innovatív háztartási készülékeket gyártó Miele megkapta a „bestproductbrand” díjat, illetve a „bestbrandever” különdíját is bezsebelte a német vállalat.
A „bestbrands” lista helyezéseit a Gfk által végzett felmérés adatai alapján állapították meg. A felmérés kb. 40 iparág legkiemelkedőbb márkáinak piaci sikerét vizsgálta, emellett reprezentatív mintaként összesen 5000 vásárlót választottak ki és kértek meg arra, hogy vessék össze a legsikeresebb termék- és cégmárkákat márkahűség, minőség, elismertség és nemzetköziség alapján. Ez a lista – melynek adatait 2004 óta évente bővítik – Németországban az egyetlen, amely a cégeket piaci sikerességük és fogyasztói elismertségük alapján egyaránt vizsgálja.
A „bestbrandever” díj az adatgyűjtés kezdete óta számított összesített eredményt tükrözi. „Ez a díj a márkába vetett, hosszú évek óta tartó bizalmat és a márka kitartó sikerét jelzi. Tulajdonképpen vásárlóinktól kaptuk, és minden egyes dolgozónknak szól. Ezért ez a legértékesebb dicséret, amit egy cég valaha is kaphat” – nyilatkozta Dr. Reinhard Zinkann, a Miele ügyvezetője és társtulajdonosa a müncheni BayerischerHof Hotelben megrendezett „bestbrands” gálán.
A Miele 2005 óta minden évben a tíz legjobb termékmárka listájának élmezőnyében szerepel, sőt 2009-ben az élen végzett. 2007 óta jegyzik a háztartási készülékeket gyártók top 10-es listáján is, 2007-ben a Miele lett a legjobb. Jelenleg a Miele mindkét mezőnyben a negyedik helyen szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >