A Mielét választották minden idők legjobb márkájának
Az elmúlt évtizedben egyetlen márkát sem értékeltek olyan nagyra a németországi vásárlók, mint a Mielét– ez derült ki a német „bestbrands” márkafigyelő által nyilvánosságra hozott listából, mely a legjobban teljesítő márkákat jegyzi.
A kezdeményezés tizedik évfordulóján az egyedülálló és innovatív háztartási készülékeket gyártó Miele megkapta a „bestproductbrand” díjat, illetve a „bestbrandever” különdíját is bezsebelte a német vállalat.
A „bestbrands” lista helyezéseit a Gfk által végzett felmérés adatai alapján állapították meg. A felmérés kb. 40 iparág legkiemelkedőbb márkáinak piaci sikerét vizsgálta, emellett reprezentatív mintaként összesen 5000 vásárlót választottak ki és kértek meg arra, hogy vessék össze a legsikeresebb termék- és cégmárkákat márkahűség, minőség, elismertség és nemzetköziség alapján. Ez a lista – melynek adatait 2004 óta évente bővítik – Németországban az egyetlen, amely a cégeket piaci sikerességük és fogyasztói elismertségük alapján egyaránt vizsgálja.
A „bestbrandever” díj az adatgyűjtés kezdete óta számított összesített eredményt tükrözi. „Ez a díj a márkába vetett, hosszú évek óta tartó bizalmat és a márka kitartó sikerét jelzi. Tulajdonképpen vásárlóinktól kaptuk, és minden egyes dolgozónknak szól. Ezért ez a legértékesebb dicséret, amit egy cég valaha is kaphat” – nyilatkozta Dr. Reinhard Zinkann, a Miele ügyvezetője és társtulajdonosa a müncheni BayerischerHof Hotelben megrendezett „bestbrands” gálán.
A Miele 2005 óta minden évben a tíz legjobb termékmárka listájának élmezőnyében szerepel, sőt 2009-ben az élen végzett. 2007 óta jegyzik a háztartási készülékeket gyártók top 10-es listáján is, 2007-ben a Miele lett a legjobb. Jelenleg a Miele mindkét mezőnyben a negyedik helyen szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol…
Tovább olvasom >Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai…
Tovább olvasom >Minden második német háztartásnak nehézséget okoznak az élelmiszerárak
Az emelkedő élelmiszerárak 2023-ban a német lakosság több mint felét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >