A mi narancsunk sem savanyú és sárga

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 08. 29. 08:00

Rég elmúlt már a „sült.burg.pár.káp” rövidítéseket tartalmazó, stencilezett menük kora, de még Budapest központjában is találkozunk néha olyan étlapokkal, amiket nézve felmerül bennünk a kérdés: milyen lehet itt az étel?Mióta mindennapi munkaeszközzé vált a fekete-fehér nyomtató, legalább áthúzott, tollal javított árakat nem látunk, de az átlagos színvonalú étlapok sem hasonlítanak az átgondolt, értékesítést ösztönző, korrekt grafikájú társaikhoz. Grafikusra sem mindenki szán pénzt, és ez nem is tragédia, ha az erre a célra készített étlapszoftverekre viszont igen. Némi számítógépes gyakorlattal és szerény angol- vagy németnyelv-tudással szép eredményt lehet elérni, mivel e programok lehetőséget adnak fényképek applikálására, megfelelő kiemelések és más marketingtrükkök alkalmazására, és mindehhez számos betűtípusból és clipartból lehet kiválasztani a legmegfelelőbbeket. Néhány kattintással bővíthető vagy szűkíthető az étlap, cserélhető az ár, és a változtatások miatt nem kell fizetni sem grafikusnak, sem nyomdának.

Az áprilisban piacra került MenuPro 9 szoftvert azért szeretjük, mert 150 grafikai variáció közül lehet választani, automatikusan elkészíti a kreált menü online változatát is, és egy soknyelvű gasztronómiai nyelvhelyességi programot is tartalmaz, aminek segítségével a nem magyar nevű ételek eredeti nevét akarattal sem lehet elrontani.

Kapcsolódó cikkeink