A Metro online terjeszkedik Kínában
Németország legnagyobb üzletlánca, a Metro AG együttműködést tervez az Alibaba Group Holdinggal. A Metro a kínai cég honlapján keresztül saját márkás termékek eladását tervezi kifejezetten kínai vásárlók számára. Az együttműködés továbbá kiterjed közös adatgyűjtésre a kínai piacról, illetve a honlap üzemeltetésnek hátterét is a két cég közösen fogja megoldani. Az Alibaba vezérigazgatója elmondta:
– A két cég közösen azon fog dolgozni, hogy az európai termékek könnyen, gyorsan elérhetőek legyenek Kínában.
A Metro további beruházásokat is tervez a Távol-Keleten. A nyár végén például 328 millió dollárért vásárolt fel egy szingapúri székhelyű gourmet terméket előállító céget, a Classic Fine Foods Groupot.
Kapcsolódó cikkeink
Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövő nem Made in China – Kína helye a világgazdaságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Indul a nevezés az ifjú szakácsok országos versenyére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: mennyiből jön ki az Otthon Start-hiteles lakás?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ismét díjazza a kiemelkedő hazai üzletembereket az EY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sikertörténetet ír a magyar hátterű ipari ingatlanfejlesztő
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >