A Metro online terjeszkedik Kínában
Németország legnagyobb üzletlánca, a Metro AG együttműködést tervez az Alibaba Group Holdinggal. A Metro a kínai cég honlapján keresztül saját márkás termékek eladását tervezi kifejezetten kínai vásárlók számára. Az együttműködés továbbá kiterjed közös adatgyűjtésre a kínai piacról, illetve a honlap üzemeltetésnek hátterét is a két cég közösen fogja megoldani. Az Alibaba vezérigazgatója elmondta:
– A két cég közösen azon fog dolgozni, hogy az európai termékek könnyen, gyorsan elérhetőek legyenek Kínában.
A Metro további beruházásokat is tervez a Távol-Keleten. A nyár végén például 328 millió dollárért vásárolt fel egy szingapúri székhelyű gourmet terméket előállító céget, a Classic Fine Foods Groupot.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >