A Metro online terjeszkedik Kínában
Németország legnagyobb üzletlánca, a Metro AG együttműködést tervez az Alibaba Group Holdinggal. A Metro a kínai cég honlapján keresztül saját márkás termékek eladását tervezi kifejezetten kínai vásárlók számára. Az együttműködés továbbá kiterjed közös adatgyűjtésre a kínai piacról, illetve a honlap üzemeltetésnek hátterét is a két cég közösen fogja megoldani. Az Alibaba vezérigazgatója elmondta:
– A két cég közösen azon fog dolgozni, hogy az európai termékek könnyen, gyorsan elérhetőek legyenek Kínában.
A Metro további beruházásokat is tervez a Távol-Keleten. A nyár végén például 328 millió dollárért vásárolt fel egy szingapúri székhelyű gourmet terméket előállító céget, a Classic Fine Foods Groupot.
Kapcsolódó cikkeink
Új rekordot döntött a világ instant tésztaleves-fogyasztása – Magyarország stabilan a TOP50-ben
A világ instant tésztaleves-fogyasztása új csúcsra ért: a World Instant…
Tovább olvasom >Hamarosan Magyarországon is elérhető lesz a MediaMarkt piactere
A MediaMarkt online piacterének forgalma 90%-kal nőtt az előző év…
Tovább olvasom >Madárinfluenza miatt tiltotta be Kína a spanyol baromfiimportot
Kína ideiglenesen megtiltotta a spanyol baromfi- és kapcsolódó termékek importját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb leépítéseket és szerkezetváltást jelentett be a Kroger
Az amerikai Kroger élelmiszerlánc újabb költségcsökkentő intézkedéseket hajt végre: közel…
Tovább olvasom >Csatlakozott a Knuspr a svájci Markant hálózathoz
Az európai kizárólag online forgalmazó élelmiszer-kereskedők közül a németországi Knuspr…
Tovább olvasom >November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >