A METRO nagykereskedőként elsőként érdemelte ki az új IFS Logistics szabvány általi tanúsítást
A nagykereskedelmi vállalatok közül Magyarországon a Metro Kereskedelmi Kft. teljesítette először az IFS Logistics Standard legújabb, 2.3-as verziójának elvárásait. A tanúsítvány igazolja, hogy a METRO a korábban is működtetett HACCP rendszeren túlmutató, magasabb szintű élelmiszerbiztonsági és -védelmi szempontoknak felel meg a budakalászi kiszállítási platform tevékenységében.
Az IFS Logistics Standard (Nemzetközi Logisztikai Szabványok) egy nemzetközileg elfogadott, a piacon szabadon elérhető szabványrendszer, ami kifejezetten az ellátási lánc logisztikai szakaszát fogja át és szabályozza. Legújabb, 2.3-as verziója garantálja, hogy a korábban is működtetett HACCP rendszeren felül, magasabb szintű termékbiztonság és -védelem valósul meg a folyamatokban. A szabvány szigorú minőségi és biztonsági követelményei kiterjednek az áru beérkeztetéstől a kiszállítás legutolsó mozzanatáig, teljesen átölelve ezzel az áru kezelését végző logisztikai egység feladatait.
„Nem csak üzleteinkben, hanem az ezekhez kapcsolódó logisztikai szolgáltatásainkban is kiemelt fontosságúnak tartjuk a minőségi kiszolgálást. A budakalászi platform a kiszállítási körzetében több mint 1600 partner kiszolgálásáért felel. Logisztikai hátterét folyamatosan bővítjük és fejlesztjük a piaci igényeknek megfelelően. Az IFS Logistics tanúsítvány pedig transzparenciát ad az egész ellátási láncon belül, továbbá biztosítja a professzionális partnereink magas szintű kiszolgálását – mondta Perendi Endre Péter, a METRO minőségbiztosítási vezetője. „Saját márkás termékeink is tanúsított szállítóktól érkeznek, melyeket a szakértői csapatunk még ezen felül is felügyel, illetve most már a partnerek felé is tanúsított szállítási móddal juttatjuk el a termékeket a budakalászi platformunkról. Az IFS Logistics Standard évenkénti megújítása pedig garantálja a rendszerünk folyamatos fejlődését a jövőben is”
– tette hozzá a tanúsítvány kapcsán, ami transzparenciájával egyfajta piaci versenyelőnyt is nyújt a vállalat számára.
Ez a nemzetközileg elfogadott új szabványrendszer egy újabb biztosítékot ad a METRO partnereinek, hogy élelmiszerbiztonsági- és minőségi szempontból megfelelő, vevői elégedettséget kiszolgáló minőségi terméket kapnak, egy professzionális együttműködés keretein belül.
A tavaly bevezetett szigorított feltételek közé tartozik többek között az is, hogy amennyiben a felmérés során kiderül, hogy valamelyik feltételnek mégsem felel meg a vállalat, azt három heten belül orvosolnia, vagy a hiányosságot pótolnia kell.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >