A METRO és az Unilever is csatlakozott a Föld órájához
A METRO és az Unilever is csatlakozik a Föld órája kezdeményezéshez. Az akció keretében világszerte egy órára lekapcsolják a villanyt.
Az elmúlt évben emberek milliói csatlakoztak a harmadik Föld Órája kezdeményezéshez. Nyolcvannyolc ország több mint 4 ezer városában aludtak ki egyszerre a fények, és ezzel a Föld Órája a világ egyik legnagyobb éghajlatváltozásra figyelmeztető kezdeményezésévé vált.
A kezdeményezés Ausztráliában született 2007-ben. Akkor 2,2 millió háztartásban kapcsolták le a lámpákat egy órára ugyanabban az időben. Egy évvel később már 35 ország 50 millió lakójának részvételével zajlott az akció.
A föld órája keretében minden magyarországi Metro áruház oszlopvilágítása és METRO világító felirata kialszik egy órára. A METRO a környezet védelme érdekében folyamatosan keresik a megoldásokat a káros anyag kibocsátás csökkentésére és a környezet védelmére.
Az Unilver – mely 150 országban van jelen – felhívja 163 ezer munkavállalójának, valamint partnereinek figyelmét, hogy csatlakozzanak az akcióhoz, és 20.30-kor egy órára kapcsolják le a villanyt.
Az Unilever egyik legfontosabb eddigi eredménye, hogy az elmúlt 14 évben 41%-kal csökkentette a CO2 kibocsátását, a vízfelhasználását pedig ugyanebben az időszakban 65%-kal csökkentette a termelés egy tonna energiájára vetítve.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >