A METRO és az Unilever is csatlakozott a Föld órájához
A METRO és az Unilever is csatlakozik a Föld órája kezdeményezéshez. Az akció keretében világszerte egy órára lekapcsolják a villanyt.
Az elmúlt évben emberek milliói csatlakoztak a harmadik Föld Órája kezdeményezéshez. Nyolcvannyolc ország több mint 4 ezer városában aludtak ki egyszerre a fények, és ezzel a Föld Órája a világ egyik legnagyobb éghajlatváltozásra figyelmeztető kezdeményezésévé vált.
A kezdeményezés Ausztráliában született 2007-ben. Akkor 2,2 millió háztartásban kapcsolták le a lámpákat egy órára ugyanabban az időben. Egy évvel később már 35 ország 50 millió lakójának részvételével zajlott az akció.
A föld órája keretében minden magyarországi Metro áruház oszlopvilágítása és METRO világító felirata kialszik egy órára. A METRO a környezet védelme érdekében folyamatosan keresik a megoldásokat a káros anyag kibocsátás csökkentésére és a környezet védelmére.
Az Unilver – mely 150 országban van jelen – felhívja 163 ezer munkavállalójának, valamint partnereinek figyelmét, hogy csatlakozzanak az akcióhoz, és 20.30-kor egy órára kapcsolják le a villanyt.
Az Unilever egyik legfontosabb eddigi eredménye, hogy az elmúlt 14 évben 41%-kal csökkentette a CO2 kibocsátását, a vízfelhasználását pedig ugyanebben az időszakban 65%-kal csökkentette a termelés egy tonna energiájára vetítve.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >