A METRO-csoport új vállalati struktúrája
A Metro Cash & Carry új vállalati struktúrája keretében kétfelé válik: az Europe / MENA szekciót Joël Saveuse, az Ázsia / Új piacok szekciót Frans Muller irányítja majd.
Ezzel a csoporton belüli munkamegosztással a Metro Cash & Carry megfelelően alkalmazkodik a jelentősen eltérő regionális piaci követelményekhez, továbbá elsegíti a Shape program sikeres végrehajtását és hozzájárul a középtávú nemzetközi terjeszkedés felgyorsításához. E változásokkal egyidejűleg a METRO Group irányító szervezete jelentős mértékben leegyszerűsödik.
A METRO Group mottója a Shape 2012, azaz a egyre hatékonyabb és ügyfél-orientáltabb szerkezet, holding formájában.
A METRO-csoporton belül a Cash & Carry generálja a bevételek nagy részét, ezért kulcsfontossággal bír. Az üzletágban már tavaly átfogó intézkedéseket hajtottak végre. Az új struktúra lehetővé teszi, hogy a METRO csoport intenzíven foglalkozzon a központi stratégiai területekkel, melyek régiónként igen eltérőek.
A Europe / MENA üzletág a független márkák elterjesztését és a szállítási szolgáltatások továbbfejlesztését hivatott elősegíteni, míg az Ázsia / Új piacok a középtávú gyorsulásra, a nemzetközi terjeszkedésre fókuszál, valamint az új üzletek tőkéjének jobb kihasználására törekszik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >