A METRO Cash & Carry új sajátmárkás stratégiával rukkol elő
Új sajátmárkás stratégiát vezet be a METRO Cash & Carry, mely kifejezetten a profi vásárlók igényeihez kialakított exkluzív márkából áll. Jellemzőjük a szorosabb választék, a vásárló középpontba helyezése és a kifejezetten versenyképes árak.
Az új sajátmárkás portfolió fokozatosan kerül bevezetésre mind a 30 országban, ahol a nemzetközi nagykereskedő jelen van.
„Új sajátmárkás stratégiánkkal még inkább középpontba helyezzük törzsvásárlóink, például szállodák és éttermek, kereskedők és irodák különleges igényeit” – mondta Frans W. H. Muller, a METRO Cash & Carry International elnök-vezérigazgatója, a METRO Csoport Igazgatótanácsának tagja. „Rendkívül versenyképes áraikkal a termékválasztékunk nagyban hozzájárul ahhoz, hogy profi vásárlóink felvirágoztathassák saját üzletüket.”
A METRO Cash & Carry új márkastratégiája hat exkluzív márkából álló lecsökkentett portfoliót tartalmaz, ezáltal biztosítja az áttekinthető struktúrát és a megfelelő célcsoportok általi jobb megismerhetőséget.
Az Aro márkát a mértékadó versenytársakénál alacsonyabb áron kínálják: megbízható élelmiszer és nem élelmiszer minőséget biztosít.
A Fine Food minőségi termékeket jelöl, célközönségét független élelmiszeripari kereskedők és szervizállomások alkotják.
A Horeca Select profi konyhai használatra csúcsminőségű élelmiszer és nem élelmiszer termékekkel látja el a konyhaművészeket.
A H-Line nem élelmiszer és majdnem élelmiszer termékek választékára koncentrál, amelyek együtt „megoldást” kínálnak a szállodai és konyhaművészeti ágazat részére. Valódi alternatívát jelent a franchisinggal szemben.
A Rioba exkluzív termékskála középpontban a kávéval és koktélokkal, bárok, kávéházak, éttermek, cégek és irodák részére.
A Sigma exkluzív megoldás az irodai kellékek területén.
Mind a hat márka innovációt és kiemelkedő minőséget ötvöz versenyképes árral. Az értékesítési ár átlagosan 10 -20 százalékkal lesz alacsonyabb, mint a hasonló márkás termékeké, de olyan minőséget kínál, ami a piacon jelen levő legjobb szinthez hasonlítható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >