A METRO Cash & Carry átadta átalakított szegedi áruházát
A legfontosabb és leginkább szembeötlő változás a kibővített választék és a megnövelt eladótér.
Az új áruházak kibővített hazai és nemzetközi
minőségi borválasztékot vonultatnak fel. A friss hús termékek csomagolásának új
rendszere garantálja a termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve
ezzel a vásárlók biztonságát és a nyomon követhetőséget. Az iparcikkek
területén leginkább a háztartási, irodaszer és szórakoztató elektronikai választék
bővült.
Az eddig már megszépült budaörsi, szombathelyi
és szegedi áruházat követi a többi is, a következő években az egész
magyarországi áruházlánc átalakításra kerül.
A budaörsi áruház már megszépült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >