A METRO Cash & Carry átadta átalakított szegedi áruházát
A legfontosabb és leginkább szembeötlő változás a kibővített választék és a megnövelt eladótér.
Az új áruházak kibővített hazai és nemzetközi
minőségi borválasztékot vonultatnak fel. A friss hús termékek csomagolásának új
rendszere garantálja a termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve
ezzel a vásárlók biztonságát és a nyomon követhetőséget. Az iparcikkek
területén leginkább a háztartási, irodaszer és szórakoztató elektronikai választék
bővült.
Az eddig már megszépült budaörsi, szombathelyi
és szegedi áruházat követi a többi is, a következő években az egész
magyarországi áruházlánc átalakításra kerül.
A budaörsi áruház már megszépült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >