A METRO Cash & Carry átadta átalakított szegedi áruházát
A legfontosabb és leginkább szembeötlő változás a kibővített választék és a megnövelt eladótér.
Az új áruházak kibővített hazai és nemzetközi
minőségi borválasztékot vonultatnak fel. A friss hús termékek csomagolásának új
rendszere garantálja a termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve
ezzel a vásárlók biztonságát és a nyomon követhetőséget. Az iparcikkek
területén leginkább a háztartási, irodaszer és szórakoztató elektronikai választék
bővült.
Az eddig már megszépült budaörsi, szombathelyi
és szegedi áruházat követi a többi is, a következő években az egész
magyarországi áruházlánc átalakításra kerül.
A budaörsi áruház már megszépült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >