A METRO Cash & Carry átadta átalakított szegedi áruházát
A legfontosabb és leginkább szembeötlő változás a kibővített választék és a megnövelt eladótér.
Az új áruházak kibővített hazai és nemzetközi
minőségi borválasztékot vonultatnak fel. A friss hús termékek csomagolásának új
rendszere garantálja a termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve
ezzel a vásárlók biztonságát és a nyomon követhetőséget. Az iparcikkek
területén leginkább a háztartási, irodaszer és szórakoztató elektronikai választék
bővült.
Az eddig már megszépült budaörsi, szombathelyi
és szegedi áruházat követi a többi is, a következő években az egész
magyarországi áruházlánc átalakításra kerül.
A budaörsi áruház már megszépült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >