A METRO Cash & Carry átadta átalakított szegedi áruházát

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 07. 00:00

A legfontosabb és leginkább szembeötlő változás a kibővített választék és a megnövelt eladótér.

Az új áruházak kibővített hazai és nemzetközi
minőségi borválasztékot vonultatnak fel. A friss hús termékek csomagolásának új
rendszere garantálja a termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve
ezzel a vásárlók biztonságát és a nyomon követhetőséget. Az iparcikkek
területén leginkább a háztartási, irodaszer és szórakoztató elektronikai választék
bővült.

Az eddig már megszépült budaörsi, szombathelyi
és szegedi áruházat követi a többi is, a következő években az egész
magyarországi áruházlánc átalakításra kerül.

 

A budaörsi áruház már megszépült.

Kapcsolódó cikkeink