A METRO áruházakban folytatódik a sikeres promóció
A február 12. és március 11. között zajló nyereményjáték fődíja ezúttal egy Opel Vivaro haszongépjármű.
Az új játékban, a kijelölt termékek megvásárlása után, 8000 forintonként egy lekaparható sorsjegyet kap a vásárló. Amennyiben nyerő szelvényt kapart, máris övé a Samsung vagy Tchibo nyeremények valamelyike, legyen az televízió, kávéfőző vagy akár egy méltán népszerű táblagép. A promóció szervezési feladatait ez alkalommal is a Reinas marketingügynökség látta el, és végezte a teljeskörű lebonyolítást a Metro számára. Az új Metro promócióban résztvesznek az Alföldi, Bomba, Borsodi, eFeF, Magyar Cukor, Mizo, Mondelez, Nestlé, SCA, Sió, Tchibo és az Unilever márkái, és természetesen minden Metro áruház.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >