A METRO áruházakban folytatódik a sikeres promóció
A február 12. és március 11. között zajló nyereményjáték fődíja ezúttal egy Opel Vivaro haszongépjármű.
Az új játékban, a kijelölt termékek megvásárlása után, 8000 forintonként egy lekaparható sorsjegyet kap a vásárló. Amennyiben nyerő szelvényt kapart, máris övé a Samsung vagy Tchibo nyeremények valamelyike, legyen az televízió, kávéfőző vagy akár egy méltán népszerű táblagép. A promóció szervezési feladatait ez alkalommal is a Reinas marketingügynökség látta el, és végezte a teljeskörű lebonyolítást a Metro számára. Az új Metro promócióban résztvesznek az Alföldi, Bomba, Borsodi, eFeF, Magyar Cukor, Mizo, Mondelez, Nestlé, SCA, Sió, Tchibo és az Unilever márkái, és természetesen minden Metro áruház.
Kapcsolódó cikkeink
Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Mérsékelt optimizmussal
Az ágazat legnagyobb értékesítési csapatát foglalkoztató METRO-áruházlánc munkatársai évi 180…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >