A METRO áruházakban folytatódik a sikeres promóció
A február 12. és március 11. között zajló nyereményjáték fődíja ezúttal egy Opel Vivaro haszongépjármű.
Az új játékban, a kijelölt termékek megvásárlása után, 8000 forintonként egy lekaparható sorsjegyet kap a vásárló. Amennyiben nyerő szelvényt kapart, máris övé a Samsung vagy Tchibo nyeremények valamelyike, legyen az televízió, kávéfőző vagy akár egy méltán népszerű táblagép. A promóció szervezési feladatait ez alkalommal is a Reinas marketingügynökség látta el, és végezte a teljeskörű lebonyolítást a Metro számára. Az új Metro promócióban résztvesznek az Alföldi, Bomba, Borsodi, eFeF, Magyar Cukor, Mizo, Mondelez, Nestlé, SCA, Sió, Tchibo és az Unilever márkái, és természetesen minden Metro áruház.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >