A METRO áruházakban folytatódik a sikeres promóció
A február 12. és március 11. között zajló nyereményjáték fődíja ezúttal egy Opel Vivaro haszongépjármű.
Az új játékban, a kijelölt termékek megvásárlása után, 8000 forintonként egy lekaparható sorsjegyet kap a vásárló. Amennyiben nyerő szelvényt kapart, máris övé a Samsung vagy Tchibo nyeremények valamelyike, legyen az televízió, kávéfőző vagy akár egy méltán népszerű táblagép. A promóció szervezési feladatait ez alkalommal is a Reinas marketingügynökség látta el, és végezte a teljeskörű lebonyolítást a Metro számára. Az új Metro promócióban résztvesznek az Alföldi, Bomba, Borsodi, eFeF, Magyar Cukor, Mizo, Mondelez, Nestlé, SCA, Sió, Tchibo és az Unilever márkái, és természetesen minden Metro áruház.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordsikerrel zárult a XIXO nyári nyereményjátéka – kétszer 10 millió forint talált gazdára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ismét Kelemen Roland nyerte a Bocuse d’Or magyar döntőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordsikerrel zárult a XIXO nyári nyereményjátéka – kétszer 10 millió forint talált gazdára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A napenergia szerepe egyre nő a kiskereskedelemben – újabb SPAR áruházak működését támogatják napelemek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megérkeztek az őszi GLAMOUR-napok a Rossmannba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >