A METRO áruházakban folytatódik a sikeres promóció
A február 12. és március 11. között zajló nyereményjáték fődíja ezúttal egy Opel Vivaro haszongépjármű.
Az új játékban, a kijelölt termékek megvásárlása után, 8000 forintonként egy lekaparható sorsjegyet kap a vásárló. Amennyiben nyerő szelvényt kapart, máris övé a Samsung vagy Tchibo nyeremények valamelyike, legyen az televízió, kávéfőző vagy akár egy méltán népszerű táblagép. A promóció szervezési feladatait ez alkalommal is a Reinas marketingügynökség látta el, és végezte a teljeskörű lebonyolítást a Metro számára. Az új Metro promócióban résztvesznek az Alföldi, Bomba, Borsodi, eFeF, Magyar Cukor, Mizo, Mondelez, Nestlé, SCA, Sió, Tchibo és az Unilever márkái, és természetesen minden Metro áruház.
Kapcsolódó cikkeink
Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >