A METRO AG tulajdonába kerül a Davigel Spain
Nem nyilvánosságra hozott összegért veszi át a METRO AG a Syscótól az 1988-ban alakult Davigel Spaint, amely Spanyolországban – főként a Baleári- és Kanári-szigeteken több mint 4000 – mintegy 70%-ban szállodai – ügyfelet szolgál ki.
A METRO az ügylettel saját stratégiáját kívánja erősíteni a spanyol horecapiacon, hiszen a Davigel Spain nagyszerű kiegészítője a nagykereskedelmi lánc spanyol operációjának mind termékmix, mind ügyfélkör és üzleti modell tekintetében.
A 2020. évben ez volt a METRO második akvizíciója a tavaly októberben Portugáliában megvásárolt Aviludo után.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >